• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Ritel.nl

Ritel.nl

Logo van Ritel.nl Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Ritel.nl, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Ritel.nl. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.

Naar de website

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van Ritel.nl. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


Ritel.nl informatie

Logo van Ritel.nl
Winkel: Ritel.nl
Website: https://www.ritel.nl
E-mailadres: shoppen@ritel.nl
Klantenservice: 0113 - 240740
Fax: 0113 - 240787
Adres: 4462 GT Goes
Keurmerk: Qshops


Ritel reviews

Is Ritel betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Ritel? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Ritel.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Ritel? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Ritel.nl
Klantenservice Klantenservice Ritel.nl
Assortiment Assortiment Ritel.nl
Prijzen Prijzen Ritel.nl
Website Website Ritel.nl
Gemiddeld Waardering Ritel.nl


19 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van Hat:
2 abonnementen verlengt met toestel. heb heel lang op mijn bestelling moeten wachten. vervolgens heb ik een mail gekregen met een bezorgdatum en zelfs die is inmiddels verstreken. telefonisch zijn ze niet bereikbaar. ik wacht nog een aantal dagen af en anders annuleer ik mijn bestelling. Erg slechte service.
Beoordeling van Hat
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 January 2015 om 13:48:01

De ervaring van Lianne:
Zelf kom ik uit Groningen en kan helaas de beoordeling voor de winkels niet beoordelen. Maar over de website heb ik ook niets om over te klagen want ik vind dat het duidelijk en overzichtelijk is.
Beoordeling van Lianne
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 17 December 2013 om 21:07:19

De ervaring van Boelo:
Bij deze zaak sluit je een nieuw contract af met cado .
Zal binnen 24 uur geleverd worden , dat werd al 48 uur .
Maar het was er !!!
Doos open , wat zat erin , een simkaart , een contract en een
cado , WAT IK NIET BESTELD HAD !!!
Via mail contact opgenomen , want telefonisch zijn ze niet
te bereiken voor vragen , alleen maar om nieuwe contracten af te sluiten .
Ze proberen eerst met een smoes er onder uit te komen .
Dan tijd te rekken , moeilijk verhaal met importeur
, tijdelijk niet leverbaar .
Na 4 dagen mailen , wat achteraf ook in een telefoon gesprek
kon van een kwartier heb ik alles geannuleerd .
Alles ongebruikt in een doos gedaan en terug gestuurd .
Tot op de dag van vandaag kan ik nog steeds mijn nummer niet
verlengen , hij is nog niet weer vrijgegeven .
Nog niet 1X SORRY van RiTEL .
Beoordeling van Boelo
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 10 June 2011 om 16:14:36

De ervaring van ritelhater:
ritel is een belachelijk bedrijf!!!!!!

Ik heb begin september een nokia N96 ter reparatie verzonden.

Zij dachten er gemakkelijk af te komen door te zegen dat ik waterschade had (dit valt nl niet onder de garantie), terwijl ik voor 1000% zeker weet dat het toestel op geen enkele manier met water in aanraking is geweest.

Ik heb gevraagd om een second opinion en nu ben ik mijn toestel al bijna 3 maanden kwijt!!!!

Elke keer als ik bel krijg ik een andere verklaring waarom het zo lang duurt.

De ene keer snappen ze zelf ook niet dat het zo lang duurt en verwachten ze elk ogenblik het toestel retour.

De andere keer zeggen ze dat een second opinion altijd langer duurt.

En weer een andere keer zeggen ze dat het toestel naar Finland is gestuurd en dat ze daar het toestel grondig aan het onderzoeken zijn.

Ik ben het inmiddels meer dan beu en adviseer iedereen dan ook om NIETS MAAR DAN OOK NIETS bij Ritel te bestellen!!!
Beoordeling van ritelhater
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 November 2010 om 17:17:32

De ervaring van egemin:
Heb ongeveer een anderhalf jaar geleden een toestel gekocht via Ritel.nl (Nokia 6500 slide)
Na een paar maanden begon het toestel gek te doen en deze opgestuurd naar Ritel.nl na een telefonisch overleg.
Toestel zou gerepareerd worden en daarna worden teruggestuurd.
Na eerste reparatie bleef het probleem bestaan, nu na anderhalf jaar is het toestel nog steeds defect heb het vandaag voor de 12e keer retour gekregen van reparatie en helaas nog steeds defect.
Heb al een mailbox vol met bevestigingen dat mijn telefoon zal worden omgeruild voor een compleet nieuw toestel maar er gebeurt steeds niets, ben ook al 2 keer langs geweest om het probnleem uit te leggen maar schijnbaar zijn ze hier niet slim genoeg voor.
Zou ook de kosten voor het verzekerd opsturen per post terug gestort krijgen maar ook nog geen cent van gezien tot dusver.
Mijn advies?
KOOP NOOIT VAN JE LEVEN EEN TOESTEL OF WAT DAN OOK VIA RITEL.NL.

Beoordeling van egemin
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 September 2009 om 17:06:39

De ervaring van ard:
De levering is prima, totdat er iets mis gaat met je toestel. Mijn toestel begaf het na minder dan 3 maanden (eind april). OPgestuurd voor reparatie. Na weken kreeg ik het terug, ongerepareerd. Weer teruggestuurd voor reparatie. NA weken weer niet gerepareerd terug. Derde keer opgestuurd, want volgens hun prcedure had ik nog geen recht op eennieuw toestel. Ook de derde keer bleek het niet te repareren en nu werd mij een nieuw toestel beloofd. dit werd toegestuurd, half augustus. Inmiddels dus al bijna 4 maanden geen telefoon. Toen ik het thuis kreeg bleek het geen nieuw toestel te zijn, maa reen toestel dat gerepareerd was en refurbished. De stickers daarvan zaten nog op de verpakking (een plastic zakje met een stukje bubbleplastic). Bovendien bleek het toestel Engels te zijn en niet in het NEderlands in te stellen. O ja..het hat ook een andere kleur. 4 maanden na de eerste klacht heb ik nog steeds geen goed toestel. De mensen lijken hun best te doen, maar resultaat blijft tot op heden uit.a
Beoordeling van ard
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 August 2009 om 23:42:12

De ervaring van ard:
De levering is prima, totdat er iets mis gaat met je toestel. Mijn toestel begaf het na minder dan 3 maanden (eind april). OPgestuurd voor reparatie. Na weken kreeg ik het terug, ongerepareerd. Weer teruggestuurd voor reparatie. NA weken weer niet gerepareerd terug. Derde keer opgestuurd, want volgens hun prcedure had ik nog geen recht op eennieuw toestel. Ook de derde keer bleek het niet te repareren en nu werd mij een nieuw toestel beloofd. dit werd toegestuurd, half augustus. Inmiddels dus al bijna 4 maanden geen telefoon. Toen ik het thuis kreeg bleek het geen nieuw toestel te zijn, maa reen toestel dat gerepareerd was en refurbished. De stickers daarvan zaten nog op de verpakking (een plastic zakje met een stukje bubbleplastic). Bovendien bleek het toestel Engels te zijn en niet in het NEderlands in te stellen. O ja..het hat ook een andere kleur. 4 maanden na de eerste klacht heb ik nog steeds geen goed toestel. De mensen lijken hun best te doen, maar resultaat blijft tot op heden uit.a
Beoordeling van ard
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 August 2009 om 23:40:55

De ervaring van CarLo:
ik heb een tst/abonn met navigatie besteld.Tst vertoonde mankementen,opgestuurd naar Ritel,kost 10,- 4 wkn moeten wachten op reparatie en nu vertoond tst weer hetzelfde mankement.Ik weer mailen met Ritel, moet ik het tst weer opsturen,weer verzendk betalen want pas na 3x reparatie krijg je een nieuw tst.Mijn GELD was ook niet defect toen ik mijn bestelling betaalde,maar de service is ver te zoeken!!
Beoordeling van CarLo
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 5 June 2009 om 20:54:04

De ervaring van CarLo:
ik heb een tst/abonn met navigatie besteld.Tst vertoonde mankementen,opgestuurd naar Ritel,kost 10,- 4 wkn moeten wachten op reparatie en nu vertoond tst weer zelfde mankement.Ik weer mailen moet ik het tst weer opsturen,weer verzendk betalen want pas na 3x reparatie krijg je een nieuw tst.Mijn GELD was ook niet defect toen ik mijn bestelling betaalde,maar de service is ver te zoeken!!
Beoordeling van CarLo
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 5 June 2009 om 20:47:08

De ervaring van Eva:
Kort na het plaatsen van mijn review over mijn slechte ervaring met Ritel.nl kreeg ik bericht dat mijn web ´n walk stick met minilaptop verzonden zou zijn. Deze heb ik inderdaad binnen 1 dag ontvangen. Waarom het zo lang duurde? Ik heb geen idee.
Beoordeling van Eva
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 11 March 2009 om 17:55:57

De ervaring van Olga:
Pasgeleden een gsm en tomtom bestelt. Super! Snel geleverd, site heel duidelijk, vlotte reacties op de mail en ook telefonisch goed bereikbaar.

Een echte aanrader en ik kom volgend jaar zeker terug voor de verlenging.
Beoordeling van Olga
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 7 June 2008 om 23:25:21

De ervaring van Erwin D:
2 e-mail berichten gestuurd en hier helaas nog geen reactie op ontvangen. Daarom tot nu toe de klantenservice een 5, maar we wachten af. Ik zorg dat jullie up-to-date blijven over de verdere vorderingen.
Beoordeling van Erwin D
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 2 June 2008 om 15:59:50

De ervaring van John:
Ik heb tot 2x toe een telefoon besteld, eerste keer ging perfect, de tweede keer niet echt.
In eerster instantie had ik een 2 voor service gegeven.
Nu na het schrijven van mijn review ben ik benadert door Ritel en hebben we het een en ander recht gepraat.
De benadering door Ritel en het door hun recht zetten van zaken en het wegnemen van mijn ergernis, kan ik ten zeerste waarderen.
Door het durven toegeven van fouten, stijgt men bij mij in aanzien.
Vandaar nu alsnog een 8 voor service.
Voor de rest is het gewoon een prima online-shop.
Beoordeling van John
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 May 2008 om 16:22:44

De ervaring van gino:
Ik heb op 4 april een HTC cruise besteld.10 april alles in orde en pas 14de horen dat t is uitverkocht. 3 a 5 werkdagen levertijd erbij. Beetje slechte service want een slimme winkel zou t allang hebben besteld en helemaal zo'n populaire toestel
Beoordeling van gino
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 16 April 2008 om 12:05:11

De ervaring van Ruud:
Ik heb vorige week een abo + n95 8gb besteld en alles is gewoon goed verlopen. Een vraag van mij werd snel beantwoord. En zag tijdens het vergelijken dat ritel vaak wel goedkoop is. Ik zou ritel dus zeker wel aanraden want ik kan ook geen minpunten opnoemen.
Beoordeling van Ruud
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 March 2008 om 19:17:11

De ervaring van alex:
prima internetshop, alles is makkelijk te vinden, bestelprocedure is supersimpel en e hebben gewoon topaanbiedingen. Heb vorige week een gratis laptop besteld en had daar nog wat vragen over. Ze zijn goed bereikbaar en ze hebben duidelijk kennis van zaken. Over 2 jaar (als ik kan verlengen) kom ik zeker hier terug
Beoordeling van alex
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 5 March 2008 om 17:38:56

De ervaring van Linda:
Prettige winkel en snelle levering. Ritel heeft naar mijn mening echt heel erg scherpe aanbiedingen en kan ze zeker aanraden want niet alleen de prijs is dus goed maar ook alle andere dingen zoals service en levering!!
Beoordeling van Linda
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 September 2007 om 17:09:33

De ervaring van WP1981:
Fijne winkel, je kunt er makkelijk alles vinden en ze hebben zeer scherpe aanbiedingen. Heb er in het verleden al iets met veel tevredenheid besteld en zou dit direct weer doen (binnenkort is het weer zover).
Beoordeling van WP1981
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 12 September 2007 om 18:13:24

De ervaring van rds:
Prima webshop, scherpe aanbiedingen en snelle levering!
Beoordeling van rds
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 30 July 2007 om 10:01:23

Naar Ritel.nl

 

Review schrijven over de Ritel.nl

Beschrijf hier jouw ervaring met Ritel.nl en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet