• Al 16 jaar dĂ© vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Vodafone Shop

Vodafone Shop

Logo van Vodafone Shop Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Vodafone Shop, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Vodafone Shop. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.

Naar de website

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van Vodafone Shop. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


Vodafone Shop informatie

Logo van Vodafone Shop
Winkel: Vodafone Shop
Website: https://www.vodafone.nl/
E-mailadres: shop.nl@vodafone.com
Klantenservice: 0800 - 0200056
Fax: Niet bekend
Adres: Postbus 1500, 6201 BM Maastricht
Keurmerk: Geen


Vodafone-Shop reviews

Is Vodafone-Shop betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Vodafone-Shop? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Vodafone Shop, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Vodafone-Shop? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Vodafone Shop
Klantenservice Klantenservice Vodafone Shop
Assortiment Assortiment Vodafone Shop
Prijzen Prijzen Vodafone Shop
Website Website Vodafone Shop
Gemiddeld Waardering Vodafone Shop


3 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van dv:
Kreeg bij verlenging te horen dat Nokia N8 op voorraad was en binnen 10 dagen zou zijn geleverd. Helaas kreeg ik twee weken later te horen dat het toestel niet leverbaar is. Mijn ervaring is dat als je tien mensen bij Vodafone iets vraagt, je ook tien keer een ander antwoord krijgt. Inmiddels overweeg ik mijn abonnement te beeindigen.
Beoordeling van dv
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 December 2010 om 16:07:08

De ervaring van van der sloot:
Zoals wij stelden in onze mail van 6 oktober 2009 verwachten wij van Vodafone de producten (data abonnement) die wij 4 maanden geleden bij u bestelden uiterlijk voor 9 oktober zou leveren en dit per mail aan ons zou bevestigen. Helaas Hebben wij geen reactie van u ontvangen. Ook op ons alternatief om de reeds geleverde telefoon retour te nemen en onze verlenging van ons contract te laten vervallen is niet door u gereageerd. Zoals in onze mail staat aangegeven hebben wij de afgelopen 4 maanden 23 email berichte en 3 fax berichten gestuurd en 5 uur met u organisatie gebeld en hebben in totaal 3 maal onze order opnieuw moeten plaatsen.
Helaas werd er pas actie ondernomen nadat wij 17 klachten op diverse websites hadden geplaatst. Omdat wij geen vederen tijd en energie willen inverteren met het contacten met uw afdeling
“ klantenservice” of web relations hebben wij onze klachten te aanzien van deze levering uithanden gegeven.
Beoordeling van van der sloot
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 8 October 2009 om 18:21:36

De ervaring van van der sloot:
Vodafone kan niet leveren

Ik ben ruim 3 maanden bezig om mijn zakelijke abonnement aan te passen een nieuwe telefoon te bestellen en een extra dienst af te nemen bij vodafone. Mijn bestelling is diverse malen via internet en telefonisch opnieuw in het systeem gezet. Ik heb alles bij elkaar al 4 uur aan de telefoon gezeten met de helpdesk. Op dinsdag 8 september kreeg ik de receptie aan de lijn die mijn vertelden dat ze me niet kon doorverbinden niet langer dan 2 minuten met mij mocht praten en alleen een terugbelafspraak voor mij kon maken. Ik vroeg haar hoe laat de terugbelafspraak dan zou zijn. Maar vodafone heeft een vreemde definitie van een afspraak.
Een tweede medewerker heeft mij geadviseerd om naar de winkel te gaan om daar de telefoon gewoon zelf te gaan kopen en dus geen gebruik te maken van de internet korting die vodafone zijn klanten aanbied. Ik vraag me dan af waarvoor ik een zakelijk account heb moeten aanmaken en allerlei persoonlijke en bedrijfsgegevens aan vodafone moest overleggen.
Het beste advies toto nu toe was van de afdeling verkoop die voorstelden nog twee weken te wachten en dan een andere provider te nemen om dat dit sneller zou zijn dan wachten op vodafone.
Vodafone heeft zoveel afdelingen dat niemand weet welke afdeling er verantwoordelijk is voor welken dienst of dienstverlening. Medewerkers lijken van sommige afdelingen maar ook van sommige diensten het bestaan niet te kennen. Dit is verreweg de slechtste zakelijk dienstverlening die wij ooit hebben gehad.
Beoordeling van van der sloot
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 September 2009 om 21:31:07

Naar Vodafone Shop

 

Review schrijven over de Vodafone Shop

Beschrijf hier jouw ervaring met Vodafone Shop en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet