• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Belsimpel.nl

Belsimpel.nl

Logo van Belsimpel.nl Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Belsimpel.nl, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Belsimpel.nl. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van Belsimpel.nl. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


Belsimpel.nl informatie

Logo van Belsimpel.nl
Winkel: Belsimpel.nl
E-mailadres: info@belsimpel.nl
Klantenservice: 050-2103404
Fax: 050-2103405
Adres: Postbus 3023, 9701 DA Groningen
Keurmerk: Thuiswinkel Waarborg, Qshops


Belsimpel reviews

Is Belsimpel betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Belsimpel? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Belsimpel.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Belsimpel? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Belsimpel.nl
Klantenservice Klantenservice Belsimpel.nl
Assortiment Assortiment Belsimpel.nl
Prijzen Prijzen Belsimpel.nl
Website Website Belsimpel.nl
Gemiddeld Waardering Belsimpel.nl


57 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van Joost P.:
Alweer mijn 3e bestelling bij Belsimpel gehad. Iedere keer als ik vergelijk komt belsimpel eruit als goedkoopste of even duur als anderen. ZEKER als je het vergelijkt met de 'aanbiedingen' die providers je proberen aan te smeren per telefoon, mail of in de winkel, BAH! Alles klopt gewoon bij belsimpel, van prijs tot website tot levering.
Beoordeling van Joost P.
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 20 October 2016 om 11:42:22

De ervaring van Mart:
Verkoop onder valse voorwendselen en slechte tot geen garantie bij Belsimpel.nl De eerste (en enige) ervaring die ik heb gehad met Belsimpel is een zeer slechte t.a.v. de garantie en klachtenafhandeling, 2 maanden na de aankoop van een Samsung Galaxy XCover 3. Het toestel is me verkocht met de volgende beschrijving (kopie van de website): "De Samsung Galaxy Xcover 3 is voorzien van een IP-67 certificering. Dit betekent dat het toestel niet alleen stofdicht, maar ook waterproof is. De telefoon kan bijvoorbeeld wel een half uur lang onder water zijn tot een diepte van 1 meter. Dit betekent dat bellen in de regen geen enkel probleem meer is en dat ook een bezoek aan het strand geen risico meer is voor uw smartphone. U kunt dus nu ook onder water foto’s maken met de 5-megapixel camera." Nu heb ik het toestel één keer gebruikt om onder water foto's te maken. Hierbij is het toestel enkele minuten niet verder dan 30 tot 40 cm onder water geweest. Bij het boven water halen van het toestel reageerde het scherm niet en heb ik het uitgezet. Er bleek water in te zijn gekomen, hetgeen volgens de specificatie van Belsimpel niet zou mogen onder deze omstandigheden. Na opsturen naar de door Belsimpel aangewezen reparatiedienst gaf deze dienst mij te kennen dat het toestel waterschade had en derhalve buiten de garantie valt. Terwijl met aangeeft dat het toestel IP67 gecertificeerd is en je er onder water foto's mee kunt maken. Na veel mailen en bellen met Belsimpel steeds weer nul op het rekest: "de schade aan het toestel valt buiten de garantie en je moet maar met Samsung contact opnemen, dat kan Belsimpel niet doen voor je". Dit blijft met men bij Belsimpel bij hoog en laag beweren. Uiteindelijk heb ik Samsung maar eens gebeld en deze verwijzen me terug naar Belsimpel omdat zij voor mij het aanspreekpunt zijn. Al met al: BEZINT EER GE BEGINT met aankopen bij Belsimpel.nl, GOEDKOOP BLIJKT WEDEROM DUURKOOP! BETER NIET AAN BEGINNEN, IK HEB MIJN LESJE GELEERD!
Beoordeling van Mart
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 13 August 2016 om 20:50:27

De ervaring van Tevreden Klant:
Belsimpel.nl is TOP. Goed product (in originele verpakking), zeer snelle levering en erg fijn dat er wordt vermeld hoe laat er precies geleverd wordt. Daarnaast is de website en alle informatie erg duidelijk en optimaal geregeld. Ben zeer tevreden!
Beoordeling van Tevreden Klant
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 20 April 2016 om 20:17:09

De ervaring van Emiel van Exter:
Geen problemen gehad met het bestellen van mijn nieuwe telefoon. Goede 24-uurs bestelling service. Geen klachten met de website en altijd de beste prijzen.
Beoordeling van Emiel van Exter
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 20 April 2016 om 15:41:59

De ervaring van Nick:
Mooie Samsung grand neo besteld,keurig de volgende dag geleverd. Supermooi toestel, snel en voldoet volledig aan mijn eisen.
Beoordeling van Nick
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 19 April 2016 om 15:41:37

De ervaring van Annette:
Prima vlotte levering-service.
Beoordeling van Annette
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 19 April 2016 om 09:09:50

De ervaring van Willem:
Vorige week een Samsung tablet besteld + screen protector. Dit was niet mijn 1e bestelling via belsimpel.nl. Niets dan positieve ervaringen met de webshop en klantenservice. Snelle levering, product goed verpakt en scherpe prijzen!
Beoordeling van Willem
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 19 April 2016 om 07:42:50

De ervaring van Ron:
Top! Alles correct en naar wens!
Beoordeling van Ron
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 April 2016 om 21:04:12

De ervaring van Sophie Teunissen:
al meerdere malen een telefoon gekocht bij belsimpel altijd heeel tevreden s,avons om 10 uur besteldt andere dag om 1 uur in huis. prima webwinkel voor mij altijd belsimpel
Beoordeling van Sophie Teunissen
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 April 2016 om 19:42:07

De ervaring van Stephan hilkhuijsen:
Prima
Beoordeling van Stephan hilkhuijsen
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 April 2016 om 19:09:04

De ervaring van Mark:
Overzichtelijke site, scherpe prijs, snelle levering, handelingen duidelijke gecommuniceerd
Beoordeling van Mark
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 18 April 2016 om 17:06:24

De ervaring van cem:
Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 99euro bij krijgen. Belsimpel.nl heeft door eigen fout deze actie verpest voor me. In eerste instantie wilden ze hun fouten ook niet herstellen totdat ik reviews en klachten op het net heb gezet. Dit was dus rond 2-3-2016. Sindsdien liegen ze me voor en beloven ze me die bril. Ik geloof ze totaal niet meer. En nu vertellen ze op review en klachtsites dat ze de klacht hebben opgelost. Hoe dan? Heb ik die bril gekregen? Heb ik een concrete datum van bezorging van die bril? Heb ik op de één of andere manier een compensatie van belsimpel gekregen? Toestel besteld 22 februari. Na veel moeite van mijn kant honoreert Samsung de actie voor mij op 21 maart. Een maand later. Belsimpel stuurt me vandaag een mail dat ze het voor elkaar hebben gekregen om Samsung zo ver te krijgen dat Samsung de actie honoreert op 24 maart. Nog 3 dagen langer dan het was. Inmiddels krijg ik een mail met 11 april als besteldatum. Dus 8 weken vanaf 11-4-2016 kan die bril geleverd worden. 11-6-2016 dus. Fijn hoor om een bestelling te plaatsen 22-2-2016 waarbij ze je een bril beloven die ze daarna weer niet willen leveren Door hun eigen fouten. En waarna ze de datum goed verpesten. Nu kan ik dus eventueel wachten op die bril tot 11-6-2016. Dat is bijna 4 maanden nadat ik die bestelling heb geplaatst. Belsimpel waarom wachten jullie niet ruim 3 maanden op een betaling van jullie klanten? Jullie hebben ze in die tijd allaaaanng doorgestuurd naar een deurwaarder. Waarom verwacht je van je klanten wel dat ze 3 maanden wachten. Oplossing is dat belsimpel mij die bril toestuurt en zelf maar op Samsung wacht. Dit heb ik ze ook voorgesteld maar dit vinden ze een "risico". Volgens belsimpel mag alleen de klant risico lopen en belsimpel niet want die kan er alleen maar op profiteren. Mensen pas op met dit onzinbedrijf. Nu zijn we al bijna 6weken verder. Hoe kan ik nog tevreden worden na al dit heen en weer gemail en gebel zonder resultaat. Alleen maar valse beloftes. Waar is die bril? Belsimpel verpest de boel maar vind het een risico om zelf die bril van 99euro te versturen. Was het voor mij als klant dan geen risico om een toestel van 799euro bij jullie aan te schaffen. Dom dom dom van mij dat ik niet bij een grote betrouwbare leverancier heb gekozen. Alweer valse beloftes. Heb ze een week geleden gesproken toen vertelden ze me dat Samsung of zijzelf me zou mailen met de juiste datum van acceptatie 28-2-2016. Alweer niet gebeurd. Vandaag krijg ik de zoveelste (zelfde) email van samsung dat ze per vandaag de aanvraag accepteren. Belsimpel heeft er echt een zooitje van gemaakt en blijft maar valse beloftes maken. Ik ben het echt helemaal beu en wacht nog tot de 26ste van deze maand op een track and trace. Komt er niets binnen dan koop ik zelf die bril en mag belsimpel ervoor betalen. Dit allemaal op advies van mijn rechtsbijstand. Mensen koop NIKS bij deze leugenaars want als ze de boel eenmaal verpesten blijven ze maar liegen en tijd rekken. Zeer kenbaar voor valse internet handelaars. Ze willen dus weer 8 weken vanaf 11-4-2016 gebruiken. Dus ruim meer dan 4 maanden voor een promotie van 99 euro. Ik heb inmiddels 24 verschillende medewerkers van belsimpel geroken en ruim 60 email vol met leugens en valse beloftes van belsimpel.nl Mijn laatste email naar belsimpel luidt als volgt. Super dat jullie contact met Samsung zo gestroomlijnd en soepel loopt. Fijn dat er zoveel moeite gedaan moet worden vanuit een klant voordat er ergens een klein beetje info uit getrokken word. Want verder dan (valse) info zijn jullie de laatste 6 weken ook niet gekomen. Ik wacht tot de 25ste van april uiterlijk op een track and trace die mij laat zien dat ik voor 28 april die bril in huis heb. Zo niet zal ik op de 25ste van april zelf die bril aanschaffen en accepteer ik de bril die jullie en Samsung beloven te leveren niet meer. De bon van de gekochte bril zal ik neerleggen bij belsimpel.nl. eventuele kosten die tot dan gemaakt zijn en daarna wellicht gemaakt zullen worden zijn ook voor jullie rekening. Dit alles op advies van mijn rechtsbijstand via de ING ( arag ). Jullie hoeven mij niet meer te bellen of te reageren op deze email. Ik wens op geen enkel manier meer contact met belsimpel over de zaak behalve de bevestiging van de bril/leverdatum. Lees goed BEVESTIGING. Geen leugen mails meer. Per morgenochtend zal ik deze Text toevoegen aan alle eerder geschreven revieuws van mij op het net. Een nieuwe forum op kassa/radar. Nieuw klacht op klacht.nl en uiteraard zal ik jullie weer melden bij jullie overkoepelende organisatie van toezicht voor de webwinkels. Hopende dat dit jullie veel klanten kost en hopende dat jullie doorgaan met leugens zodat ik die bril kan laten betalen door jullie.
Beoordeling van cem
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 15 April 2016 om 21:35:25

De ervaring van n.a. lucyszyn:
UPDATE : We zijn een maand verder en ik heb een mailtje van Samsung dat ze er nog 6 tot 8 weken over gaan doen. Belsimpel heeft mij koek gestuurd en denkt nu alles opgelost te hebben. Status : ik heb nog steeds geen bril. Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 100euro bij krijgen. Deze actie was geldig tot 10-3-2016. Wij hebben dus ruim 2 weken voor einddatum van deze actie al een bestelling geplaatst. Belsimpel was verlaat met het leveren van de telefoon waardoor we op 13-32016 telefonisch contact hebben gehad. Medewerkster van belsimpel.nl heeft mij verteld dat de witte uitvoering van het toestel wel per direct leverbaar was en of wij die eventueel zouden willen. Mijn vraag aan haar was simpel en duidelijk. Als ik van kleur toestel verander, behoudt ik mijn recht op de gratis vr bril van 100euro nog? Antwoord ; Maar natuurlijk meneer, aangezien u 3 weken geleden al besteld heeft krijgt u die sowieso. Op advies van de medewerksters van belsimpel.nl heb ik dus gewisseld van kleur. 2dagen later heb ik het toestel ontvangen en kon ik dus via Samsung.nl mijn "gratis" vr bril aanvragen. Na aanvraag ben ik gelijk teruggebeld door Samsung met de mededeling dat ik geen recht heb op de vr bril omdat mijn factuur van belsimpel op 14-3-2016 was aangemaakt. Ik hen hierna belsimpel.nl gebeld en gemaild en verteld dat ik door geen vr bril meer kon krijgen en of ze met een oplossing willen komen. De Samsung medewerker heeft mij gezegd dat als ik met de originele aanvraag van 28-2-2016 zou komen dat dit ook voldoende zou zijn mits ik dat snel zou kunnen toesturen. Nu 5 dagen, 21 e-mails en 4 telefoongesprekken later ben ik geen stap verder. Ik krijg dagelijks een paar e-mails van belsimpel.nl met onze service mdw neemt binnen 1 tot 3 dagen contact met u op. 5 dagen later is dat nog niet gebeurd. Net weer gesproken met een medewerkster van belsimpel.nl en haar oplossing is heel simpel. U kunt alles onbeschadigd en compleet met papieren en zegeltjes ets inpakken en terugsturen dan bent u er klaar mee. Nou mooie oplossing en dank jullie wel omdat jullie me 100euro lichter hebben gemaakt aangezien ik nu bij jullie concurrent opnieuw hetzelfde toestel en abonnement mag afsluiten en de vr bril zelf mag kopen!
Beoordeling van n.a. lucyszyn
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 March 2016 om 21:59:03

De ervaring van Timo de L.:
Topwinkel. Al vaker besteld vanwege de goede aanbiedingen en snelle levering. Verder geen opmerkingen, klantenservice niet nodig gehad en dat is voor mij juist het teken dat de winkel en de service goed is.
Beoordeling van Timo de L.
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 19 November 2015 om 13:56:48

De ervaring van Beau V.:
Vorige week zag ik hier op gsmacties een mooie actie van Ben met een samsung galaxy S5 mini. Belsimpel bleek de goedkoopste en daar ook besteld, had daar nog nooit eerder wat gekocht. Ze beloofden binnen 24 uur te leveren en dat is gelukkig gelukt. Bestellen was niet zo moeilijk en ook met het abonnement (overgestapt van Vodafone naar Ben) is het allemaal netjes afgerond dus ik snap de goede reviews van belsimpel wel! Ik ben ook blij met de telefoon, en het abonnement is net iets meer minuten dan ik nodig heb (300 minuten en 1 gigabyte internet) maar voor 17,50 per maand vond ik dit een goede actie.
Beoordeling van Beau V.
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 8 July 2015 om 11:27:59

De ervaring van Kyra:
Fijne winkel, ik heb nu 3x bij belsimpel besteld en de telefoon is elke keer snel binnen. Verder gewoon een nette afhandeling van het abonnement. Geen klachten over Belsimpel, aanrader.
Beoordeling van Kyra
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 24 February 2015 om 12:50:45

De ervaring van Gerrit:
Gewoon een simlock vrije telefoon besteld, en de volgende dag in huis. Goed verpakt. Klantenservice weet eigenlijk weinig te vertellen over de telefoon zelf en de onderlinge verschillen. Dat kan echt beter. Zelf zoeken op internet en je eigen conclusies trekken dus. Verder prima prijs en prima levering, nergens goedkoper gevonden.
Beoordeling van Gerrit
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 May 2014 om 20:47:13

De ervaring van marian:
goed geen problemen volgende dag was de telefoon in huis super
Beoordeling van marian
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 May 2014 om 09:43:37

De ervaring van Arno van der Steen:
Snelle service, toestel binnen twee dagen in huis. Super, volgende keer weer bestellen bij Belsimpel.
Beoordeling van Arno van der Steen
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 May 2014 om 22:01:55

De ervaring van Kim Ketelaars:
Super goede en snelle service! Heb de Samsung galaxy S4 mini besteld. Kwam op Belsimpel.nl als goedkoopste tevoorschijn. 's Avonds om 9 uur besteld, de volgende dag om 10 uur 's morgens had ik hem in huis. Geen minpunten dus! Heb de site al aangeraden aan vrienden!
Beoordeling van Kim Ketelaars
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 May 2014 om 12:04:07

De ervaring van Michelle:
Beoordeling van Michelle
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 23 May 2014 om 09:26:19

De ervaring van Herbert:
Ben normaal niet zo'n review schrijver, maar moet toch even kwijt; savonds om 22:15 besteld volgende dag 13:00 in huis... Top
Beoordeling van Herbert
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 22:20:54

De ervaring van peter:
samsung s'avonds besteld, en had die andere dag al in huis. prima service.
Beoordeling van peter
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 21:01:43

De ervaring van tineke:
netjes en vlot verzonden , keurig !
Beoordeling van tineke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 19:53:22

De ervaring van tineke:
netjes en vlot verzonden , keurig !
Beoordeling van tineke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 19:52:03

De ervaring van Kjell Tuinstra:
Tja, wat moet ik zeggen. om 19.00 uur besteld en de volgende dag al binnen. Kortom: zeer snelle levering. Verder was de verpakking keurig en compleet, niets op aan te merken. Moet er wel bij vermelden dat het alleen om een telefoon ging en geen verdere verlenging of dergelijke, simpel dozen schuiven dus.
Beoordeling van Kjell Tuinstra
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 16:22:52

De ervaring van patricia:
belsimpel.. bestel simpel! kwam bij belsimpel het goedkoopste uit en had het product al de volgende ochtend in huis.. ik blij, me kind blij!
Beoordeling van patricia
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 15:31:12

De ervaring van E.H.W. Hendriks:
levering goed en snel.
Beoordeling van E.H.W. Hendriks
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 12:18:42

De ervaring van s. arkesteijn:
Hele nette afhandeling! Netjes op tijd bezorgd voor een scherpe prijs.
Beoordeling van s. arkesteijn
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 10:08:24

De ervaring van Jose:
Door een of andere reden kwam de bestelling 3 maal door. Na een mailtje naar Belsimpel was het meteen geregeld, en dat in de avond! S'avonds besteld, de dag erop om 13.30u al binnen. Top, keurig geregeld allemaal, dit zal vast niet de laatste keer zijn dat wij iets bestellen bij Belsimpel. Hoop dat wanneer ik met een klacht/reparatie kom (wat we niet hopen natuurlijk) ook goed geholpen word, dan is het helemaal top een top bedrijf!
Beoordeling van Jose
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 09:40:51

De ervaring van j teuling:
Top service! Telefoon uitgezocht op de site en besteld. Zoals beloofd was de telefoon binnen 24 uur binnen!!!
Beoordeling van j teuling
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 08:10:47

De ervaring van Henk:
ik heb meerdere malen bij Belsimpel besteld. Nooit de klantenservice hoeven te benaderen, vandaar een 10...! 18u30 besteld, de dag er op volgend 10u30 binnen. Mooi man.
Beoordeling van Henk
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 07:48:10

De ervaring van Ruell Natascha:
Beoordeling van Ruell Natascha
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 22 May 2014 om 07:35:15

De ervaring van Rudy de Haan:
's avonds besteld, de andere dag om 13.00 uur in huis en dat terwijl ik ook nog eens op een Waddeneiland woon, top! Er is een uitgebreid assortiment en heb een behoorlijk positieve indruk van Belsimpel gekregen, dat ik van plan ben om voor mijn vrouw ook een nieuwe mobiel te bestellen bij Belsimpel.
Beoordeling van Rudy de Haan
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 22:36:28

De ervaring van Dirk:
Alles prima in order. Snel geleverd en prima afspraken kunnen maken met de koerier.
Beoordeling van Dirk
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 22:08:51

De ervaring van Joke:
Eigenlijk is er niets mis met BelSimpel! We hebben in de loop der jaren nu al 6 mobieltjes besteld. OK, er zit niet altijd een nederlandse beschrijving bij, maar als je het apparaat aanzet wijst alles toch voor zich. PRIMA dus met PRIMA prijzen!
Beoordeling van Joke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 21:58:45

De ervaring van Joke:
Eigenlijk is er niets mis met BelSimpel! We hebben in de loop der jaren nu al 6 mobieltjes besteld. OK, er zit niet altijd een nederlandse beschrijving bij, maar als je het apparaat aanzet wijst alles toch voor zich. PRIMA dus met PRIMA prijzen!
Beoordeling van Joke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 21:52:40

De ervaring van Lieke:
Bestelling werd zeer snel geleverd! Communicatie met belsimpel was prima. Telefoon is helemaal super!
Beoordeling van Lieke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 20:11:41

De ervaring van Miriam:
Waarom moeilijk doen als het simpel kan. Het hele internet afgezocht op prijs en levertijden.Alleen Belsimpel kon zijn beloftes waarmaken. Een zeer tevreden klant.
Beoordeling van Miriam
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 20:09:49

De ervaring van c:
Binnen 24 uur de bestelling in huis. Prima service.
Beoordeling van c
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 19:20:49

De ervaring van Anne-Laure:
gemakkelijk te kiezen van de website, veel keuze, 3 mobiele telefoons besteld, volgende dag in huis :-)
Beoordeling van Anne-Laure
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 18:51:21

De ervaring van Armand:
Op zich een goede shop, snelle levering, 1x de aftersales voor een collega meegemaakt , dit was een mindere ervaring om een geheel nieuw toestel met een klein mankement omgeruild te krijgen voor een ander zelfde toestel.Zijn toch tevreden
Beoordeling van Armand
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 18:16:50

De ervaring van Marion:
Handige site. Binnen 24 uur in huis!! Top
Beoordeling van Marion
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 16:22:47

De ervaring van Jill:
Alleen maar positief en ben vooraf altijd vrij wantrouwig tegenover online aankopen bij een, voor mij, nieuw bedrijf. Dit is echter een fijne ervaring met een bedrijf wat wel gewoon doet wat het beloofd! Correcte en supersnelle levering na online bestelling, van te voren telefonisch contact gehad met klantenservice (over voorraad) en dat was ook heel positief, dus over de service m'n complimenten. Over aanbod ook zeer tevreden, de Galaxy Core bij BelSimpel echt veel voordeliger, scheelde met sommige aanbieders echt tientjes. Met een code ook nog eens gratis verzenden dus ik kan over BelSimpel alleen maar zeggen: TOP!
Beoordeling van Jill
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 15:42:07

De ervaring van Mark de Vries:
Binnen 2 werkdagen mijn telefoon in huis. Da's snelheid! Klantenservice heb ik niet nodig gehad en de prijs van het product (LG Nexus 5) heb ik niet lager kunnen vinden. Laat het toestel nou ook nog bevallen!
Beoordeling van Mark de Vries
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 11:20:29

De ervaring van Fré:
Uitstekende webshop. Besteld abonnement was de volgende dag klaar om af te halen. Heb afgehaald in de winkel op de Vismarkt in Groningen dat ging uistekend!
Beoordeling van Fré
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 May 2014 om 10:15:57

De ervaring van DeWit:
ik wist helemaal niet dat ik een review kon schrijven hier! eigenlijk niet veel te zeggen over Belsimpel.nl behalve dat ik er tevreden mee ben. Mijn telefoon had ik snel binnen en het abonnement overstappen is allemaal geregeld :)
Beoordeling van DeWit
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 7 January 2014 om 16:54:16

De ervaring van DenDille:
Top winkel! Ruime keuze uit verschillende telefoons en praktisch alle abonnementen beschikbaar. Volgens mij is Belsimpel soms iets duurder dan andere winkels maar de website straalt wel vertrouwen uit en dat vind ik minstens zo belangrijk. Verlengen van abonnement werd prima geregeld en de levertijd was dik in orde.
Beoordeling van DenDille
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 9 December 2013 om 16:58:07

De ervaring van Q-Vriens:
Ik had eigenlijk nog nooit van deze winkel gehoord maar na het zien van de reclames op de televisie toch maar eens gekeken naar Belsimpel.nl. Ik moest toch een nieuwe telefoon dus ja waarom ook niet he. De prijzen zijn volgens mij wel goed en laag en je kunt echt heel veel telefoons kiezen! Misschien zelfs zoveel telefoons dat je niet kan kiezen omdat het er zoveel zijn. Ook veel keuze met abonnementen enzo dus ook helemaal super. Bestellen ging heel snel en vandaag heb ik mijn Galaxy S4 binnengekregen met Vodafone! Helemaal happy nu!
Beoordeling van Q-Vriens
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 14 November 2013 om 16:59:31

De ervaring van linday:
Afgelopen weekend bij Belsimpel een toestel + abonnement besteld. Ik heb voor overstappen gekozen en nummerbehoud. Eergisteren kreeg ik een smsje dat nummerbehoud geplanned staat en gisteren kreeg ik mijn telefoon al binnen. Echt super geregeld allemaal en erg snel!
Beoordeling van linday
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 17 October 2013 om 17:00:18

De ervaring van WillemJan:
Ik heb hier vorige week de iPhone 5C (wit) besteld en deze is deze week afgeleverd. Het viel me op hoe snel dit toestel hier te bestellen was dus petje af voor Belsimpel! Klantenservice heb ik niks mee te maken gehad en de prijzen vind ik altijd wel goed. De iPhone 5C was wel wat duur, maar dat komt volgens mij omdat die nog niet in Nederland uit is ofzo. Maar maakt niet uit want ik heb hem nu toch!
Beoordeling van WillemJan
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 September 2013 om 17:20:29

De ervaring van supertje:
Ik heb hier mijn HTC One besteld en alles is goed afgehandeld door Belsimpel.nl De verzending ging snel en de telefoon is in goede staat bij mij afgeleverd. Ook was de prijs erg laag en de winkel krijgt op verschillende websites goede reviews dus vandaar dat ik daar besteld heb. Goede winkel!
Beoordeling van supertje
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 12 August 2013 om 16:56:48

De ervaring van van-de-maas:
In tegenstellen tot de anderen hier heb ik eigenlijk weinig problemen gehad met belsimpel. De website is overzichtelijk, het assortiment is enorm en mijn bestelling was snel geleverd. Meestal hoor je alleen negatieve dingen dus een beetje tegengas kan geen kwaad! Super winkel wat mij betreft!
Beoordeling van van-de-maas
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 15 May 2012 om 16:37:05

De ervaring van v e:
Het slechtste bedrijf ooit!! Klantenservice hebben ze niet.

In november heb ik een nieuwe telefoon besteld bij belsimpel (helaas). Binnen 3 weken was de oplader en het oplaadpunt kapot. Ik kreeg al niet eens voor elkaar dat ik een nieuw oplader kreeg. Pas na 3 maanden kreeg ik een nieuwe toegestuurd, na heeeel veel gezeur. Sturen ze natuurlijk de verkeerde toe maar ja.
Het toestel functioneerde al niet vanaf dag 1, bellen met het toestel aan het oor was niet mogelijk, overgevoelig.
Na maanden van oorlog, kreeg ik de toezegging dat ik een nieuw toestel zou krijgen als ik mijn oude opstuurde.
Aangetekend verzonden op dinsdag met het mailverkeer erbij zodat alles duidelijk zou zijn. Niet dus!!!!
Vrijdags kreeg ik het kapotte toestel terug. Het enige wat ze gedaan hadden was de mails uit de verpakking gehaald.
Dit is het slechtste bedrijf wat er bestaat. Goedkoop is duurkoop, heel erg duurkoop. Ondertussen heb ik een nieuw toestel aan moeten schaffen want die andere functioneert niet. 300 euro voor een toestel wat normaal 150 euro kost vind ik niet weinig. Plus de verzendkosten van het toestel die voor niks zijn geweest. Ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt!!!!
Ik hoop dat ze snel hun deuren sluiten ter bescherming van de klanten.
Beoordeling van v e
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 30 March 2012 om 12:24:42

De ervaring van Jojanneke:
Wat een *** winkel. Bestelling geannuleerd. Stond levertijd 2 weken, na 4 weken telefoon nog niet binnen. Geld zou binnen 2-5 werkdagen op mijn rekening teruggestort worden. Ben nu 7 dagen verder. En ze gaan het vanavond eindelijk over maken. Wat ze mij de vorige dag ook al beloofd hadden. In het weekend komen boekingen niet over dus ik heb mijn geld uiteindelijk anderhalve week later terug. Krijg alleen een excuses, kan niet worden doorverbonden met een meerdere.
Beoordeling van Jojanneke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 11 November 2011 om 13:08:34

De ervaring van Johanvdv:
Ik heb op 19-8 een bestelling geplaatst voor een toestel icm met Hi-abbo. Op 23-8 het contract met alle vereiste docs teruggemaild. Op 25-8 stond status echter nog steeds op "contract niet ontvangen". Gebeld met ze. Oh ja, daar is het contract in de mailbox. Op 27-8 krijg ik brief van KPN. Mijn aanvraag voor abbo is geannulleed omdat mijn paspoort verloren, verlopen of gestolen zou zijn of niet klopt met mijn geboortedatum. Ik alles nakijken. Alles klopt en mijn paspoort heb ik in mijn haden en is tot 2013 geldig. Wel staat er op brief maar een gedeelte van mijn achternaam. De voorvoegsels staan er niet bij. Grote kans dat daarom mismatch is. Ik bel Belsimpel op maandag 29-8 weer en vertel ze dit. Ze zullen dezelfde dag opnieuw aanvraag indienen. 4 dagen weer geen status wisseling! Ik bel ze om do 1 sept maar weer. De aanvraag was nog niet ingediend! Werd de volgende morgen geregeld! Ik belde ze die dag terug omdat ondertussen ook de datum was verstreken waarbij door nummerbehoud mijn oude contract tijdig opgezegd zou worden. Dus mijn oude contract kan dan pas weer een maand later stoppen. Hoe zit dat met dubbele kosten? Dat was geen probleem, nieuwe contract zou dan ook op maand later gezet worden. Er werd tevens verteld dat de aanvraag bij Hi opnieuw was uitgevoerd, maar er van Hi nog geen antwoord was.
Vandaag status: "Contract geannuleerd"!?!? Dus weer gebeld. Tja de actie was verlopen. Ik had waarschijnlijk de spullen te laat opgestuurd. Wat? Dat heb ik al anderhalve week geleden gedaan! O, dan heeft Hi de aansluiting niet meer willen realiseren. Ik heb ze uitgelegd dat als zij hun werk wat fatsoenlijker deden dat het allemaal wel was gelukt maar dat ik er helemaal klaar mee was en dat ik het prima vond dat het geannuleerd werd. Met dit soort amateurs wil ik namelijk niet meer in zee! Heeft ook te maken met het feit dat ik nooit zelf gebeld of gemaild over problemen met de aanvraag. Ook dat men niet probeerde om een klant waar de aanvraag niet helemaal lekker bij loopt om daar wat extra energie in te steken zodat de problemen zo snel mogelijk opgelost zijn. Ik heb verzocht om mijn storting voor de verzendkosten per ommegaande terug te storten vanwege de annulering. Ik hoop dat ik dat nog terugzie, maar ben ook daar huiverig voor.
Ik heb altijd geprobeerd een oplossing te vinden en ook twee weken geduld gehad. Ongekend lang in de wereld van webwinkels en telecom-webwinkels. Helaas had belsimpel.nl niet die houding. Dus het lijkt mij vrij logisch: Belsimpel.nl => nooit meer voor mij!
Beoordeling van Johanvdv
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 6 September 2011 om 00:27:40

De ervaring van angela:
Ik vind 5 weken wachten op mijn mobiel die ik al betaald heb te lang en onacceptabel!!
ze komen hun beloftes niet waar en je bestelling annuleren kan niet. ik ben echt pissed-off!
Beoordeling van angela
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 12 July 2011 om 16:20:15

 

Review schrijven over de Belsimpel.nl

Beschrijf hier jouw ervaring met Belsimpel.nl en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet