• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels DealDirect

DealDirect

Logo van DealDirect

DealDirect.nl heeft haar activiteiten gestaakt. Bekijk het huidige aanbod van telefoonwinkels in onze vergelijker voor telefoon met abonnement, sim only abonnementen of losse telefoons.

Er zijn momenteel geen aanbiedingen van DealDirect. Alle GSM aanbiedingen vergelijken.


DealDirect informatie

Logo van DealDirect
Winkel: DealDirect
E-mailadres:
Klantenservice:
Fax:
Adres:
Keurmerk:


DealDirect reviews

Is DealDirect betrouwbaar? Zijn er veel klachten over DealDirect? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met DealDirect, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij DealDirect? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure DealDirect
Klantenservice Klantenservice DealDirect
Assortiment Assortiment DealDirect
Prijzen Prijzen DealDirect
Website Website DealDirect
Gemiddeld Waardering DealDirect


14 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van toontje:
toontje ik ben zeer ontevreden. 4 weken geleden een telefoon besteld, en tot op heden niks van gehoord.
Beoordeling van toontje
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 8 September 2015 om 21:01:32

De ervaring van jeanet:
Ik ben zeer tevreden. goedkoop abonnement van vodafone, en een mooie telefoon erbij, ik zou het zo weer doen!!
Beoordeling van jeanet
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 31 August 2015 om 20:51:09

De ervaring van chbiki:
ik wacht nog steeds op mijn tablet, die ik zou krijgen van dealdirect na afsluiten van een energiecontract! 2 maanden geleden! ik heb al 4x een mail gestuurd, een telefoonnummer bestaat niet!! laatste poging heb ik een mail naar online supply gestuurd en anders moet ik andere stappen gaan ondernemen
Beoordeling van chbiki
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 28 April 2015 om 12:04:21

De ervaring van anja:
Besteld de dag daarna binnen bedankt Vodafone
Beoordeling van anja
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 15 December 2014 om 21:26:22

De ervaring van meredith:
k weet eigenlijk niet echt wat k hier moet schrijven. dealdirect is gewoon een goede winkel en ik heb er nog nooit problemen mee gehad ofzo. wel steeds minder toestellen maar wel gewoon goedkoop.
Beoordeling van meredith
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 5 November 2013 om 16:55:49

De ervaring van Josianne:
Het valt me op dat het assortiment niet meer is wat het is geweest. Voorheen had je veel meer telefoons en veel meer abonnementen. Er is nu nog wel voldoende keuze maar ik vind het wel jammer dat het zo veranderd is. Gelukkig zijn de abonnementen wel gewoon goedkoop dus dat is wel chill, al is het wel hollandsnieuwe. Ik ga nog even kijken of ik een vast klant blijf of dat ik ergens anders alsnog voor Vodafone ga. Moeilijke keuze want ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaring met DealDirect.
Beoordeling van Josianne
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 25 September 2013 om 17:18:05

De ervaring van celine:
Eigenlijk niks dan lof voor DealDirect. Bestellen gaat eenvoudig en aflevering is snel. Althans, ik had mijn Galaxy S3 vlot in huis en kon diezelfde week nog aan de slag met mijn hollandsnieuwe abonnement. Wel jammer dat ze geen Vodafone-abonnementen meer hebben want die waren er in het verleden wel.
Beoordeling van celine
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 9 September 2013 om 15:23:29

De ervaring van Annemieke:
Ik heb hier recent een Samsung Galaxy S Advance besteld.

Toestel was niet op voorraad, maar werd alsnog binnen een week geleverd. Niet helemaal zoals ik had verwacht, maar werd wel netjes geholpen bij de klantenservice.

Enige nadeel is de wachttijd, daar mag hollandsnieuwe wel wat aan doen!

Het assortiment op DealDirect.nl is niet heel groot, maar de prijzen zijn dik in orde.

Overall tevreden.
Beoordeling van Annemieke
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 14 December 2012 om 12:02:40

De ervaring van janos:
Ben heel blij met mijn DealDirect abonement! Lekker goedkoop en ook nog eens een mooie telefoon erbij (iPhone 3gs). Ik had liever een iPhone 4s gehad maar die is meteen veel duurder dus dit is echt perfect. Na 3 dagen kreeg ik de bestelinng binnen dus dat is ook goed :)
Beoordeling van janos
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 20 June 2012 om 13:24:53

De ervaring van Laila:
Nou, volgens mij staan hier reviews die door dealdirect zelf zijn geplaatst. Mijn ervaring is - zoals bij velen anderen - niet zo positief! Kijk maar eens voor de grap wat mensen twitteren naar dealdirect (klachten). Ik wacht al VIER weken op mijn toestel en abo. Ik had ruim 3 weken voor het aflopen van mijn andere abo deze aangevraagd, met de veronderstelling dat de telefoon ook daadwerkelijk leverbaar zou zijn. Er staat immers op de site dat het om een UNIEKE deal gaat en op=op. Nou, daar klopt dus niets van. Dealdirect biedt telefoontjes aan die ze helemaal niet hebben. Vervolgens ontvangen zij vele bestellingen die ze helemaal niet kunnen leveren. Dan wordt je steeds verzocht om met de klantenservice contact op te nemen (10 ct per minuut) en dan krijg je steeds mensen aan de lijn die onverschillig reageren en zeggen dat mijn status op \'in bestelling\' staat en dat ik \'ieder moment\' gebeld kan worden (dat wordt al vanaf week 1 tegen mij gezegd, maar nog steeds heb ik NIETS. Toen ik vertelde dat mijn andere abo bijna verloopt en dat ik dan niet eens meer gebeld kan worden door de koerier, zei ze dat dit niet haar probleem was, maar mijn verantwoording. Het moest niet veel gekker worden. Ik had namelijk al nummerbehoud aangevraagd, dan zou mijn nieuwe abo via dealdirect op de dag van de levering ingaan, dus de datum van het verloop had ik netjes volgens afspraak ingevuld op het aanvraagformulier. Maar dit nummerbehoud gaat nu ook niet meer door, dus dealdirect is in alle opzichten een organisatie van likmevestje! Kortom, bestel niets bij Dealdirect, want ze hebben simpelweg niet wat ze zogenaamd aanbieden!! Of je moet 6 maanden wachten tot je bestelde toestel inmiddels tot de klassiekers uit de pre-historie behoort!!! NIET DOEN DUS!! Zoals op marktplaats weleens staat: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal niet waar. Dit geldt zeker voor dealdirect! Ze kunnen niet leveren wat je bestelt!!
Beoordeling van Laila
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 26 June 2011 om 09:32:50

De ervaring van DealDirect:
"En hoe zit het met garantie als je telefoon kapot gaat ?"

Al onze aangeboden toestellen hebben 2 jaar garantie. Indien u problemen met uw toestel heeft dan kunt u bellen met 0900- 9290. Uw toestel word dan zo snel mogelijk gerepareerd of als dit niet mogelijk is vervangen.
Beoordeling van DealDirect
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 13 December 2010 om 16:04:58

De ervaring van Inez:
En hoe zit het met garantie als je telefoon kapot gaat ?
Beoordeling van Inez
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 9 November 2010 om 09:45:52

De ervaring van Marcel:
Supergoedkope Vodafone-abbonnementen waarbij je 24 maanden korting krijgt. Alleen wel beperkte keuze v.w.b. de telefoontjes. Bestellen ging simpel en direct bevestiging hiervan en na 2 dagen bericht wanneer koerier langs kon komen voor aflevering. 24 uur voordat de koerier zou komen nogmaals een bevestiging en 10 minuten voor afgesproken tijd belde koerier dat hij er aankwam. Nummerportering was pas na 10 dagen maar ook dat gebeurde zonder problemen. Fantastisch dus.
Beoordeling van Marcel
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 21 October 2010 om 13:05:36

De ervaring van paddy:
Echt supergoedkope Vodafone deals en supersnel levering
Toppertje!
Beoordeling van paddy
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 19 May 2010 om 11:51:30

 

Review schrijven over de DealDirect

Beschrijf hier jouw ervaring met DealDirect en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet