• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
Home Winkels Mobiel.nl

Mobiel.nl

Logo van Mobiel.nl Mobiel.nl was voorheen bekend als Studentmobiel. Bekijk de 10 beste aanbiedingen van Mobiel.nl, lees ervaringen van anderen en bekijk de contactgegevens van Mobiel.nl. Voor de meest actuele informatie over zaken als garantie, verzend- en betaalmogelijkheden en specifieke vragen kun je het beste doorklikken naar de website.

Naar de website

Top 10 acties

 TelefoonProviderJaarMinutenInternetKosten* 
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 5 GB4G+ 18,00   11,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 3,50
Abo p/m: 8,00
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
Ben 5 GB data 4G+
200 minuten
11,50
18,00
2 jr. | Toestel €3,50 p/m | Abo €8,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 2 GB4G+ 14,50   11,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 3,00
Abo p/m: 8,50
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
Ben 2 GB data 4G+
200 minuten
11,50
14,50
2 jr. | Toestel €3,00 p/m | Abo €8,50 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 5 GB4G+ 18,00   12,00 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 3,00
Abo p/m: 9,00
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
Ben 5 GB data 4G+
200 minuten
12,00
18,00
2 jr. | Toestel €3,00 p/m | Abo €9,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 10 GB4G+ 21,50   12,00 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 3,00
Abo p/m: 9,00
Samsung Galaxy A04s foto
Samsung Galaxy A04s
Ben 10 GB data 4G+
200 minuten
12,00
21,50
2 jr. | Toestel €3,00 p/m | Abo €9,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 4G foto
Samsung Galaxy A14 4G
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 2 GB4G+ 16,00   12,00 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,50
Abo p/m: 7,50
Samsung Galaxy A14 4G foto
Samsung Galaxy A14 4G
Ben 2 GB data 4G+
200 minuten
12,00
16,00
2 jr. | Toestel €4,50 p/m | Abo €7,50 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 2 GB4G+ 16,00   12,00 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,50
Abo p/m: 7,50
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
Ben 2 GB data 4G+
200 minuten
12,00
16,00
2 jr. | Toestel €4,50 p/m | Abo €7,50 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 4G foto
Samsung Galaxy A14 4G
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 5 GB4G+ 19,00   12,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,50
Abo p/m: 8,00
Samsung Galaxy A14 4G foto
Samsung Galaxy A14 4G
Ben 5 GB data 4G+
200 minuten
12,50
19,00
2 jr. | Toestel €4,50 p/m | Abo €8,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 2 GB4G+ 15,50   12,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,00
Abo p/m: 8,50
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
Ben 2 GB data 4G+
200 minuten
12,50
15,50
2 jr. | Toestel €4,00 p/m | Abo €8,50 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 5 GB4G+ 19,00   12,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,50
Abo p/m: 8,00
Samsung Galaxy A14 4G 128GB foto
Samsung Galaxy A14 4G 128GB
Ben 5 GB data 4G+
200 minuten
12,50
19,00
2 jr. | Toestel €4,50 p/m | Abo €8,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Samsung Galaxy A14 5G 64GB foto
Samsung Galaxy A14 5G 64GB
24 uur
Nu géén aansluitkosten!
Ben 2 jr. 200 min. + 5 GB4G+ 19,00   12,50 Bekijk
Info Eenmalig: 0,00
Toestel p/m: 4,50
Abo p/m: 8,00
Samsung Galaxy A14 5G 64GB foto
Samsung Galaxy A14 5G 64GB
Ben 5 GB data 4G+
200 minuten
12,50
19,00
2 jr. | Toestel €4,50 p/m | Abo €8,00 p/m
Géén aansluitkosten!
Bekijk
Kosten: maandlasten + eenmalig toestelbedrag gedeeld door looptijd
Tik op de grijze knop voor een uitleg van de kosten

Alle telefoon + abonnement aanbiedingen



Mobiel.nl informatie

Logo van Mobiel.nl
Winkel: Mobiel.nl
Website: https://www.mobiel.nl
E-mailadres: info@mobiel.nl
Klantenservice: 070 - 3010301
Fax: 070 - 322 38 64
Adres: Postbus 155, 2260 AD Leidschendam
Keurmerk: Thuiswinkel Waarborg


Mobiel reviews

Is Mobiel betrouwbaar? Zijn er veel klachten over Mobiel? Lees in de reviews hieronder de ervaringen met Mobiel.nl, geschreven door bezoekers van GSMacties.nl. De winkel kan op een aantal eigenschappen met punten worden beoordeeld.


Heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij Mobiel? Deel dan op deze plek jouw ervaring en help elkaar een goede keuze te maken! Plaats jouw ervaring onderaan deze pagina!

Gemiddelde beoordeling
Bestelprocedure Bestelprocedure Mobiel.nl
Klantenservice Klantenservice Mobiel.nl
Assortiment Assortiment Mobiel.nl
Prijzen Prijzen Mobiel.nl
Website Website Mobiel.nl
Gemiddeld Waardering Mobiel.nl

Let op: Mobiel.nl heette voorheen Studentmobiel. Je kunt in de reviews daarom de naam Studentmobiel tegenkomen.

7 reviews door onze bezoekers:
De ervaring van anoniem:
Die 1 ster vind ik zelfs te veel. Het is inmiddels 6 weken verder. Meerdere malen gemaild. Onbeschofte medewerkers bij de klantenservice (info@mobiel.nl). Bedrogen praatjes en website informatie. Als je niet kunt leveren, zegt het gewoon eerder. Ga niet oplichten en doorspelen. Verwachte levertijd van 2-3 weken is al lang verstreken. Je laat de consument niet eens een keuze doen. Maar nee, elke keer een ander verhaal. Eerst willen ze je een andere telefoon aansmeren, omdat ze de telefoon niet op voorraad hebben. Gaan jullie nu bepalen wat de consument krijgt? Je gaat toch ook niet naar een winkel iets betalen die je niet zelf hebt gekozen? Ik wil bijvoorbeeld brood kopen en dan gaan jullie muizenvoer aansmeren, omdat brood een verwachte levertijd van 2-3 weken heeft. Alles lijkt wel omgekeerd. Draai even de rollen om en misschien ben je nog bozer dan ik. Goed, jullie zeggen "Wij sluiten klanten pas aan bij de provider op het moment dat wij de toestellen binnen hebben, omdat er anders problemen ontstaan met de 14 dagen bedenktermijn van klanten. Daarom ben je ook nog niet aangesloten bij T-mobile en heb je dus ook nog niet betaald voor dit abonnement, je betaald nu nog gewoon voor je huidige abonnement." en dit "Wij hebben je niet verplicht om voor dit toestel te gaan. Er was duidelijk aangegeven dat dit levertijd van het toestel onbekend was. Helaas is het zo dat de vertraging van de levering bij Apple en de leveranciers ligt. Mocht je het te lang vinden duren kan er ook gewijzigd worden van toestel." Hallo, lees even goed en ga niet je eigen verhaal verzinnen (ik zeg al tig keren dat het al 6 weken is), 2-3 weken nog eens 2-3 weken, dus ruim overschreden en hoe lang moet ik dus nog wachten? nog 2-3 weken extra of nog 2-3 maanden extra? Je laat me dus gewoon onterecht voor mijn huidige abonnement betalen. Het is een oplichting. Je hebt mij inderdaad niet verplicht om voor dit toestel te kiezen. Maar jullie zijn wel tot de verplichting op jouw website aangegeven informatie van 2-3 weken (6 weken geleden) levertijd na te komen. Jullie hebben mij en misschien ook andere consumenten nogmaals daarover bedrogen (onbekende levertijd? duidelijk aangegeven, ja waar? je hebt me niet gemaild daarover, dus die streep ik weg en ik heb jouw website al een aantal keren bezocht en printjes gemaakt over je "in bestelling en levertijd" en die streep ik ook weg). Zet anders onbekende levertijd, zoals je al eerder hebt gezegd oftewel geen voorraad voor 2-3 maanden en kijk of er nog mensen bij jullie gaan bestellen. Jullie zijn ook verplicht om de consument te informeren dat jullie de aangegeven levertijd niet kan nakomen en dat ik nog extra 2-3 weken moet wachten en dit hebben jullie dus ook niet gedaan. Ik moet continu achteraangaan wat er gaande is. Ik ben er echt strontziek van en tijdverspilling aan die circulerende nutteloze discussies. Volgens de klantenservice doen jullie niet aan een compensatie. Ik heb wel gevraagd om een redelijke compensatie en dat jullie je verantwoordelijkheid moeten opnemen, maar blijkbaar wil je daar niet op ingaan en heb je daarover weer niks gezegd en weer maar doorspelen naar de leverancier. Moet een klant zelf de kosten opdraaien? Laten we zeggen jullie gaan mij de telefoon in mid januari leveren. Ik betaal dus vanaf mid januari voor 55 euro per maand en bijbetaling van 85 euro die ik al heb betaald? Terwijl het nu op jullie website staat 46 euro per maand en bijbetaling telefoon van 77 euro (was het niet 75 euro een paar dagen terug? zeker omdat ik om compensatie heb gevraagd of niet?). Als ik dus nu opnieuw bij jullie aanvraagt, komt het op hetzelfde neer (zelfde levertijd) en ben ik dus nog goedkoper uit per maand en aan bijbetaling. Sorry, maar je kunt beter uw webshop sluiten. Er is namelijk geen enkele service en schaamte. Als zulke dingen gebeuren, schrijf ik nooit een recensie (eerste recensie) en wacht ik meestal netjes af en na 1x mailen is het al genoeg. En daarna komt het nog wel in orde met een redelijke compensatie zonder erover moeite te doen. Maar hier moet ik echt even aan kwijt, het is echt belachelijk voor woorden. Ik sluit hier vaker abonnementen af, maar dit is zeker de laatste keer, kijk maar na als jullie weer niet geloven en ik weet dat jullie het wel gaan doen. Voor die paar euro minder is het niet waard om hier je abonnement af te sluiten. Ik had beter bij T-mobile moeten verlengen toen ze nog wel op voorraad hadden. Dit komt duidelijk door jullie dat ik nu geen andere keuze kan doen. Anders wou ik direct mijn geld terug en ben ik gelijk overgestapt naar T-mobile zelf. Vandaar goedkoop is duurkoop. Ik raad nieuwe consumenten af om hier je toestel te bestellen, als ze eenmaal niet op voorraad hebben dan beginnen ze met bedriegen en compensatie kennen ze ook niet.
Beoordeling van anoniem
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 6 December 2016 om 04:14:31

De ervaring van jazekers:
k kan hier wel n heel verhaal schrijven maar da is nie echt nodig denk k. studentmobiel is gewoon n goeie winkel. goed aanbod, goeie levering en goeie prijzen. eigenlijk niks op aan te merke. wel kreeg k een keer n foutmelding op de website maar die is niet meer teruggekome.
Beoordeling van jazekers
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 29 October 2013 om 16:59:45

De ervaring van hasoefje:
Via een vriend kwam ik bij Studentmobiel terecht en ik was echt verbaasd over de enorm veel verschillende telefoons! Echt niet normaal hoeveel er er zijn. Ik wilde eigenlijk een HTC maar ben uiteindelijk voor zo eens Huawei gegaan want die was echt veel goedkoper. Ik heb hem besteld met abonnement bij Hollandsnieuwe en dat is allemaal goed gegaan enzo. En nu heb ik een nieuwe telefoon en een nieuwe abonnement. Dus als je veel telefoons uit wilt zoeken dan moet je bij studentmobiel kijken. Echt veel keuze niet normaal!
Beoordeling van hasoefje
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 24 September 2013 om 16:52:34

De ervaring van TomR:
Ik heb hier een Galaxy S2 Plus besteld met een Vodafone abonnement (verlenging) en alles is super verlopen. Dit was mijn eerste ervaring met Studentmobiel en ik denk erover om hier in het vervolg weer te bestellen. Snelle reacties op e-mail en veel telefoons en abonnementen voor weinig geld. Top!
Beoordeling van TomR
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 10 July 2013 om 17:00:54

De ervaring van Misha H:
Ik heb laatst voor de 2e keer besteld bij Studentmobiel en voor de 2e keer een goede ervaring ermee. Lage prijzen, een goed assortiment en als er iets mis is een goede service. Bestellingen worden ook snel afgeleverd. Topbedrijf!
Beoordeling van Misha H
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 14 June 2013 om 17:01:42

De ervaring van vandevoort:
Vorige week heb ik op Studentmobiel de Lumia 900 besteld en die is vandaag afgelopen zaterdag binnengekomen. Studentmobiel heeft het overstappen netjes geregeld en alles werkte direct. Voorheen bestelde ik altijd bij de providerwinkel maar Studentmobiel is heel wat goedkoper! Super winkel!
Beoordeling van vandevoort
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 10 September 2012 om 16:09:23

De ervaring van Stefan:
Onlangs heb ik op de site van Studentmobiel een Nokia N82 aangeschaft. De site was vrij duidelijk en bestellen ging gemakkelijk en snel.
De after sales is echter een ramp bij Studentmobiel.
Ik had namelijk bij mijn abonnement, onbeperkt internet besteld. Studentmobiel is echter vergeten door te geven aan Vodafone dat ik een onberpekt internet abonnement had, waardoor ik nu per m/b betaal. Hierover heb ik contact opgenomen, maar studentmobiel doet er vrijwel niks aan. Studentmobiel zou mij per e-mail een oplossing sturen en of alles geregeld was. Inmiddels is het een week later en hebben ze nog steeds niks laten weten. Vandaag heb ik Studentmobiel, maar weer opgebeld en kreeg het excuus te horen dat de collega die het regelt ziek was en dat het heel erg druk was.
Dit viel me dus heel erg tegen van Studentmobiel en zal hier dus ook nooit meer een telefoon kopen.
Beoordeling van Stefan
Bestelprocedure Bestelprocedure
Klantenservice Klantenservice
Assortiment Assortiment
Prijzen Prijzen
Website Website
Gemiddeld Waardering

Geplaatst op 10 September 2008 om 09:30:05

Naar Mobiel.nl

 

Review schrijven over de Mobiel.nl

Beschrijf hier jouw ervaring met Mobiel.nl en geef een beoordeling.

Geef per criteria een punt
Bestelprocedure
Klantenservice
Assortiment
Prijzen
Website

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet