• Al 16 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!

hollandsnieuwe ervaringen

Logo hollandsnieuwe
  • Combivoordeel voor Ziggo Internet klanten
  • Buiten je bundel betaal je dezelfde lage prijs
  • Betrouwbaar 4G netwerk van Vodafone

Beoordeling van hollandsnieuwe
hollandsnieuwe wordt door onze bezoekers beoordeeld met een 4. Dit gemiddelde cijfer is gebaseerd op de dekking, klantenservice en diensten die hollandsnieuwe aanbiedt. Hieronder kun je in de ervaringen lezen wat onze bezoekers van hollandsnieuwe vinden.
Gemiddelde beoordeling
Dekking Dekking hollandsnieuwe
Klantenservice Klantenservice hollandsnieuwe
Diensten Diensten hollandsnieuwe
Gemiddeld Beoordeling hollandsnieuwe

32 ervaringen door onze bezoekers:
De ervaring van Ralph:
Ik zie veel slechte reviews over hollandsnieuwe. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews maar ik wilde toch even kwijt dat ik inmiddels ruim 2 jaar klant ben bij hollandsnieuwe, een keer een foutje in het contract gehad. Contact opgenomen & meteen opgelost. Recentelijk nieuw abonnement afgesloten met mobiel, contact opgenomen met klantenservice voor advies. Geen enkel punt, via de site erg veel te regelen. En goedkoop... Erg tevreden. Dekking is niet altijd het best, was vroeg KPN klant, die hebben zeker beter bereik, ook twee keer zo duur. 3g is meer dan snel genoeg, whatsapp video's kan ik zo downloaden.
Beoordeling van Ralph
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 August 2016 om 15:56:28

De ervaring van Rene.V:
De dekking voor data/internet met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo'n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo'n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/internet verbinding met hetzelfde mobiel toestel. Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan. Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.
Beoordeling van Rene.V
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 5 August 2016 om 21:00:06

De ervaring van Wilbert:
Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar. Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan. Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe. Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden
Beoordeling van Wilbert
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 8 April 2016 om 01:24:27

De ervaring van Klap:
Paar maanden geleden telefoon gekocht met het goedkoopste abonnement. Helaas blijkt goedkoop in dit geval echt duurkoop te zijn. Het lukt die mensen op de een of andere manier simpelweg niet om een bestelling normaal af te handelen. Vooral als je "nummerbehoud" zou willen gebruiken staat je nog wat te wachten. Ik heb inmiddels als meerdere simkaarten en nummers ontvangen, maar kan nog steeds niet met m'n nieuwe telefoon bellen. En het ergste is dat ze geen klantenservice nummer op hun website hebben staan. Een telecomprovider zonder telefoon. Echt kansloos.
Beoordeling van Klap
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 25 November 2015 om 19:50:21

De ervaring van Carina Boersen:
Het Hollands nieuwe drama..... Dit moet ik effe kwijt al is het maar om potentiële nieuwe cliënten af te schrikken! Ik ben sinds 11 juni bezig met nummerbehoud van mijn oude KPN nr. Over te gaan naar Hollands nieuwe. Tot op heden 17 november is er zo weinig gebeurt en zo slecht met mij als client omgegaan dat ik van ellende nu maar een post op fb zet! Misschien krijg ik een reactie van Hollands nieuwe en misschien zijn er meer mensen die slechte ervaringen met ze hebben? Ik blijf hopen op een goede afloop maar ik denk dat er sneller wereldvrede is dan dat ik mijn nummerbehoud bij Hollands nieuwe voor elkaar krijg!
Beoordeling van Carina Boersen
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 17 November 2015 om 12:42:10

De ervaring van Janssen:
Nooit bereikbaar Zeer slecht internet Geen klantenservice, gewoon helemaal niet!! Spook mb's en minuten Niet kloppende specificaties Gewoon slecht, nooit aan beginnen!!!
Beoordeling van Janssen
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 6 October 2015 om 21:22:31

De ervaring van Rwt:
Je kunt er na de abonnementskosten periode niet vanaf, nummer overnemen naar een andere provider gaat ook niet. Hollandsnieuwe houd het nummer gewoon vast. Kantenservice is diep triest daar. De verbreken de verbinding gewoon als de vraag hun te ingewikkeld is. Heb je op zijn minst 20 minuten in de wacht gehangen, krijg je na een kort gesprek zonder oplossing te horen"ik ga nu de verbinding verbreken". Lekkere klantenservice hè? En dat meerdere malen. Ze schijven ineens 39,50 per maand af in plaats van 15 euro. En dan vinden ze het ook nog gek dat ik boos ben... Op geschreven brief van inmiddels bijna een maand geleden heb ik ook no h geen reactie van hollandsnieuwe.
Beoordeling van Rwt
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 26 September 2015 om 08:48:54

De ervaring van Kim:
Niet aan beginnen. Geen problemen gehad tijdens de loop van mijn abbonement, ging keurig. Tot ik het nu wil opzeggen. Kan spontaan niet meer inloggen en nieuw aangevraagd wachtwoord werkt ook niet. Contact opnemen gaat haast onmogelijk, is erg duur en nogal omslachtig. Klantenservice kon me ook niet veel verder helpen... moet het nu "later nog maar eens proberen".
Beoordeling van Kim
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 September 2015 om 14:09:10

De ervaring van Anouck:
Erg ontevreden over Hollandsnieuwe! Voornamelijk klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Ik had een abonnement met een HTC one mini besteld. Toen ik de telefoon binnen had, bleek dat Wifi op de telefoon het niet deed. Ik mocht de telefoon gratis retourneren en dan zou ik een nieuwe krijgen. Ik had van te voren het nummer van de telefoon genoteerd. Een paar dagen later kreeg ik een nieuwe HTC binnen, maar wat bleek? Ze hadden gewoon dezelfde telefoon teruggestuurd. Dit wist ik, omdat ik het nummer had genoteerd. Dus ik heb de klantenservice gebeld en alles uitgelegd, maar volgens de klantenservice was dit niet het geval. Toch mocht ik het nog een keer terugsturen, maar deze keer op eigen kosten. Ik zou weer een 'nieuwe' HTC krijgen, maar gelijk toen ik de doos openmaakte zag ik dat de telefoon al gebruikt was. Ik heb boos de klantenservice opgebeld en het hele abonnement geannuleerd. Ook al heeft Hollandsnieuwe vaak goede aanbiedingen, ik zou liever wat meer betalen voor een provider met een goede klantenservice!!
Beoordeling van Anouck
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 22 August 2015 om 13:27:05

De ervaring van JJ:
Lijkt goedkoop, maar alles wordt afgerond op 100kb en 1min. Een doorsnee whatsapp bericht is ongeveer 4kb groot, maar je betaald dan 100kb omdat Hollandsnieuwe op 100kb afrond. Als je je telefoon locked en unlocked, gaat er een nieuwe sessie in en dan kost een nieuw bericht weer 100kb. Op deze manier ben je zo door je data heen want je gooit gemiddeld 90% van je beschikbare data weg door afronding. Afschrijven doen ze perfect op tijd, maar de factuur aanleveren duurt niet 2 weken, maar soms 4-6 weken. De helpdesk is niet telefonisch bereikbaar. Op mail krijg je altijd een automatisch reply bericht. Daarna krijg je een antwoord. Tenminste een antwoord waar zij zich vooral geen bult aan kunnen vallen. Daarop kun je niet reageren, dus moet je weer opnieuw een formulier invullen. Enz.enz. totdat je het zelf maar opgeeft omdat je moedeloos van hun antwoorden wordt dat zeker geen antwoord is op de vraag. graag wil je dan iemand telefonisch spreken, maar dat is niet mogelijk. dus: NIET DOEN!! Lijkt goedkoop, maar door afronding heel duur!
Beoordeling van JJ
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 29 June 2015 om 20:17:07

De ervaring van jasper:
Mocht je twijvelen bij hollandsnieuwe een abbonement te nemen kan ik je dit ten zeerste afraden. Ik had een S5 met abbonement afgesloten en in eerste instantie prima zou je denken mooie prijs..... NIET IS MINDER WAAR Na een WEEK ja een WEEK was ik door mijn MB's heen..... Kom ik erachter dat hollandsnieuwe per 100KB afrekend... Dit stond sneaky ergens vermeld bij de aanbieder want OP HUN SITE STAAT er wordt per 10 KB AFGEREKEND.... Oftewel je koopt een goedkoop abbotje en moet alsnog een duurdere bundel gaan afsluiten want je red het niet met 300MB in een week laat staan een MAAND?! Heb die troep gauw en nog net optijd geretoured en kreeg wel de rekening thuis met de volle prijs. 50 euro maarliefst voor een week bezit hebben (korter dan een week nog want ze hadden mij ook nog eens een verkeerde simkaart toegestuurd! het was die van een andere klant lekker hoor!) Maargoed je mag dus de aansluitkosten de telefoonbundel kosten en de verbruikskosten betalen bij retouren. Het verbruik vind ik logisch maar de telefoonkosten van een hele maand terwijl het voor enkele dagen in gebruik genomen is niet... Ik zit nu bij Tele2 met een abbonement net zo duur misschien een euro duurder of iets maar heb nu een verbruik van 5MB per dag gemiddeld. Dat is 150mb per maand geen 300mb per week... Puur beter dus ;) Hollandsnieuwe jullie zijn LEGALE OPLICHTERS !!!!!!!!!!
Beoordeling van jasper
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 June 2015 om 12:34:36

De ervaring van joo:
k dacht lekker makkelijk een plafond voor mijn oudste dochter maar nu krijg ik ineens een rekening van 31e terwijl haar abonnement 12e is na tig keren te hebben geprobeerd die pan haringen te bereiken nog geen zinig antwoord, standaard gebrabbel van het kom wel goed want onze computer en weet ik veel wat nog meer. heb ik het bedrag maar via de bank terug gehaald en nu maar afwachten wat ze nu van plan zijn. ik denk dat ze die Hollandse nieuwe het beste gewoon weer in zee moeten los laten. zijn ze toch nog nuttig voor ons eco systeem
Beoordeling van joo
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 30 May 2015 om 10:34:37

De ervaring van M.kuijf:
Na klachten over het bereik op mijn werk, heb ik na heel veel opdrachten te moeten uit voeren erkenning gekregen dat het bereik inderdaad slecht was in postcode 1427 bc. Ik mag per direct overstappen naar andere provider en mijn telefoonnummer mag ik mee nemen . Maar nou staat er voor deze maand nog 13 euro beltegoed op mijn nummer bij hollands nieuwe en die ben ik dus kwijt zodra mijn nummer wordt over gezet.Ik moet bij mijn nieuwe provider 15 euro aansluitkosten betalen. Dus ik gemaild naar de klanten service dat ik compensatie wil voor de aansluitkosten en het restant van mijn tegoed krijg ik een automatische mailtje dat mijn klacht is aangekomen en dat ik binnen 2 werkdagen gebeld wordt! Maar nu ee week verder en nog niks gekregen of gehoord.... Wat een slechte service
Beoordeling van M.kuijf
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 February 2015 om 15:59:44

De ervaring van C:
Beoordeling van C
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 21 January 2015 om 18:51:36

De ervaring van Anoniem:
Beoordeling van Anoniem
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 25 December 2014 om 09:03:41

De ervaring van Fleur:
Beoordeling van Fleur
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 31 October 2014 om 12:30:31

De ervaring van .:
Ik wilde het abbonoment opzeggen van mijn dochter maar op de site lukte het niet. Dus besloot ik te ze bellen. Ik heb in totaal 5 keer gebeld en heb elke keer iets van 20 tot 30 minuten in de wacht gestaan. Ik vind dit echt niet kunnen en mijn dochter heeft niet eens overal bereik!
Beoordeling van .
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 20 June 2014 om 15:32:45

De ervaring van H.S.:
Ze lopen ver achter in de tijd. 0970 nummers blokkeren ze Dat houd in dat je met je telefoon geen diensten kan verrichten zoals bij mij het besturen van mijn alarm. Dit soort en vele andere mogen niet meer werken met 06 nummers maar moeten 0970 nummers gebruiken. Wetgeving verplicht providers deze nummer door te laten maar bij hollands nieuwe hebben ze daar dus lak aan. Er is al een provaider die op dwangsom van 15.000 euro per dag moet betalen dus die laat het nu wel toe. Ik heb nu twee keuzes 1 ik gooi mijn alarm van 1500 euro weg of ik gooi mijn telefoon weg terwijl ik een 2 jaar contract heb en nog 19 maanden moet betalen.
Beoordeling van H.S.
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 6 June 2014 om 18:48:04

De ervaring van R de Jong:
Aanvankelijk was ik wel tevreden maar sinds juni op een nieuw adres geen goed bereik. Een vervelende ervaring met automatisch opwaarderen bij een tegoed van 3,00 laatste keer 3 keer achter elkaar 5,00 afgeschreven van mijn rekening terwijl gewoon een kort gesprek met een ander 06 nr. plaats vond. Na veel zoeken op hun site uiteindelijk een (betaal)nr. van klantenservice gevonden. Ik bellen en 10 min. later een medewerker aan de lijn die zou mijn klacht gaan laten uitzoeken. Ook gevraagd om een vergoeding voor het gesprek van 15 min. a 4,00 maar kon geen toezegging doen. Ook nog maar even een klachten mail ingevuld en werd 2 dgn later door een vriendelijke maar zeer zelfverzekerde dame te woord gestaan die mij een toezegging deed dat het uitgezocht zou worden maar dat ik geen aanspraak op een onkosten vergoeding kon hebben voor extra belkosten "daar kunnen wij niet aan beginnen anders wil iedereen dat hebben" was haar antw.ook niet toen ik zei dat de fout wel bij hun lag en ik MIJN geld graag weer teruggestort zag worden incl.de 4,00 belkosten. De automatische incasso zou worden uitgezocht en belkosten kon ik voorkomen door te mailen,twitteren dat was gratis. Helaas is er niets met mijn klacht gedaan, zij denken dat bel tegoed maakt hij toch wel een keer op, mij gaat het allen om het principe fouten gewoon corrigeren en je klanten compenseren. Het is jullie brood en die moet je behouden anders gaan ze naar andere aanbieders.
Beoordeling van R de Jong
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 30 November 2013 om 01:58:43

De ervaring van julia:
Vorige maand na allerlei vergelijkingen gekozen voor hollandsnieuwe. Tot nu toe nog niks vervelends tegengekomen. Alles werkt gewoon en nummerbehoud is goed gegaan. Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad dus daar kan ik eigenlijk niks zinnigs over zeggen. De prijs is wel echt heel erg laag, maar daar kan ik geen punt aan verbinden helaas. Dekking hier (Utrecht) is goed.
Beoordeling van julia
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 November 2013 om 16:43:05

De ervaring van hoihoi:
Sinds een paar weken klant bij hollandsnieuwe vanwege de lage prijzen van abonnementen. Eigenlijk niks te klagen. Klantenservice is wat traag maar dat is volgens mij overal wel zo. Netwerk van Vodafone is ook een pluspunt aangezien iedereen hier daar wel tevreden over is.
Beoordeling van hoihoi
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 3 October 2013 om 16:57:55

De ervaring van Henk:
Hoe is het met abonnement op xperia L?
Beoordeling van Henk
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 14 August 2013 om 18:39:37

De ervaring van van Overdijk:
Ik snap de reacties hier echt niet. Zelf zit ik nu een aantal maanden bij hollandsnieuwe en daarvoor bij Telfort. Overstappen ging vlekkenloos en de prijs van hollandsnieuwe is echt super laag terwijl je er een hoop voor terug krijgt. De klantenservice is wel wat minder, maar dat is bij de meeste providers (helaas) het geval. Qua bereik heb ik niks te klagen. Internet doet het altijd goed en ik heb eigenlijk altijd wel bereik. Alleen in nieuwe gebouwen is het bereik soms wat minder, maar da's niet erg! Ik ben in ieder geval blij met mijn abonnement bij hollandsnieuwe!
Beoordeling van van Overdijk
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 12 June 2013 om 15:21:24

De ervaring van ans:
klanten servises op een betaald nummer????
kan een telefoon provider geen echte services leveren!!!
Beoordeling van ans
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 2 May 2013 om 23:03:11

De ervaring van robert h :
Beoordeling van robert h
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 12 February 2013 om 21:26:45

De ervaring van DaanSH:
Heb recent twee abonnementen gekocht met een iPhone 4 erbij. Veel spijt ervan, want Hollands Nieuwe houdt zich niet aan de eigen voorwaarden! Ondanks tijdige nummerbehoudsaanvraag hebben ze toch het abonnement (1,5 maand eerder dus) gestart, terwijl de simkaart niet in de telefoon is geweest. De klantenservice blijft echter continu verwijzen naar Apple en is niet bereid om de eigen fout te herstellen. Ook volgens de telefoon (na anderhalve week mailen en bellen met de klantenservice wel de simkaart erin gedaan) is er geen dataverkeer gebruikt en niet gebeld/gesmsd met de telefoon. Dus het is zelfs te bewijzen en dan nog blijven ze verwijzen naar Apple.

Belangrijk: In de voorwaarden van Hollands Nieuwe staat dat het abonnement start zodra er dataverkeer, een sms gestuurd of gebeld wordt met de simkaart. In de brief bij het contract/de telefoon staat dat je een defect aan de telefoon per omgaande moet melden. Maar dit is niet te testen, want volgens de Klantenservice van Hollands Nieuwe start dan meteen het abonnement ook al wordt er geen gebruikgemaakt van dataverkeer etc. Het komt door.... je raadt het al: Apple. Dit staat niet op de website en niet in de voorwaarden van Hollands Nieuwe!

Hollands Nieuwe raad ik dus erg af.
Beoordeling van DaanSH
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 30 January 2013 om 16:34:42

De ervaring van Feenstra:
Goede ervaring met Hollands nieuwe. Als je problemen hebtet installeren e.d dan is het beter terug te kunnen vallen op een ervaringslundige en dat gaat met de helpdesk watmoeizaam.
Beoordeling van Feenstra
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 27 January 2013 om 16:08:03

De ervaring van r.kataria:
Ik wil graag weten waarom jullie een klantenservice hebben. Zeker weten om van alle kanten geld te innen.... Maar zodra je de zogenaamde klantenservice belt.. krijg je geen oplossing voor het probleem... De medewerkers van hollands nieuwe zijn de minst adequate mensen aan de telefoon... na een gesprek van half uur heb ik enkel en alleen diep gezucht gehoord en mevrouw deed alsof ze het begreep.. en na 10 keer uitgelegd te hebben dat mijn telefoon al ter reperatie is opgestuurd krijg ik te horen om met de telefoon naar Apple te gaan .. Serieus?? ik ben in de afgelopen zes maanden al tweemaal mijn telefoon kwijt geweest en ik betaal zonder dat ik van mijn telefoon gebruik kan maken gewoon door.. daarnaast de verzendkosten naar Dynafix voor reparatie.. die wordt ook niet vergoed.. elke keer moet ik achter jullie aan lopen en jullie nemen geen moeite om jullie klanten te helpen.. ook als ik de berichten en reviews lees over jullie kan ik geen enkel positief iets over jullie ontdekken.. ik wil graag iedereen aanraden om GEEN abonnement aan te sluiten en klant te worden bij Hollands Nieuwe.. want ook al zijn ze iets goedkoper.. je krijgt er NIKS voor terug .. Hollands Nieuwe: Ik wil graag mijn contract laten ontbinden!! En zonder afkoop of iets dergelijks want jullie mogen mijn telefoon houden! U kunt contact opnemen met mij op het telefoonnummer: 0618978567 .. anders maak ik hier werk van..
Beoordeling van r.kataria
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 January 2013 om 17:35:51

De ervaring van meeuw:
Hollandsnieuwe is een goedkope provider met aantrekkelijke aanbiedingen. Doordat gebruik wordt gemaakt van het Vodafone netwerk heb ik het maar geprobeerd.

Het heeft 2 maanden gekost om de telefoon (Samsung)werkend te krijgen, door de verkeerde instellngen op de SIM-kaart. Als je de klantenservice mailt krijg je gewoon verkeerde antwoorden of onnozele vragen retour. Er zijn 3 contacten nodig totdat je (blijkbaar) iemand hebt gevonden met voldoende kennis van zaken. Of je moet een betaalnummer bellen. Maar hun betalen om hun fout op te lossen? Lager kun je als provider niet zakken.

De paar tientjes per jaar die ik heb bespaard wegen niet op tegen de uren werk die ik heb gehad om de rommel aan de praat te krijgen. En een vergoeding van hun kant voor de 2 maanden waarin je geen normaal gebruik kon maken van je abonnement geven ze niet. Bijzonder asociale club dus.

Dit is dus een typisch geval van 'goedkoop is duurkoop'. Niet doen!
Beoordeling van meeuw
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 3 November 2012 om 19:38:45

De ervaring van Jan Jansma:
hollandsnieuwe is een leuk concept, goedkoop en flexibel, en de downtijd die hun diensten in de beginmaanden hadden (uitzonderlijk slecht bereik, berichten die niet aankomen etc etc) werd goedgemaakt door de goeie klantenservice

nu is het bereik beter, maar nog steeds verre van optimaal, maar de helpdesk is ontzettend slecht geworden en dat gaf voor mij de doorslag om weg te gaan, je krijgt antwoord op je mails die nergens op slaan en waarvan je meteen het gevoel hebt dat de medewerker geen tijd heeft om je mail echt te lezen en het ticket maar z.s.m. moet afsluiten... als dit drie keer achter elkaar gebeurt, is de maat vol

slecht bereik
slechte service

AFRADER, helaas
Beoordeling van Jan Jansma
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 13 October 2012 om 15:41:47

De ervaring van Carola Mom:
Mijn dochter heeft al drie jaar een abonnement van Hollands Nieuwe. Zij is er zeer tevreden over, zelfs toen ze een keer door storing een aantal dagen niet heeft kunnen bellen werd er automatisch beltegeoed verhoogd voor de volgende maand. Netjes toch?
Beoordeling van Carola Mom
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 2 August 2012 om 16:35:30

De ervaring van Pimpy Chris:
Het nummerbehoud verliep
verre van vlekkeloos en
bezorgde mij enkele
slapeloze nachten, maar
uiteindelijk ben ik wel
tevreden over deze nieuwe
provider die gebruik maakt
van het sterke Vodafone
netwerk. Vooral het feit dat
alles uit een bundel kan
worden betaald spreekt mij
erg aan.
Beoordeling van Pimpy Chris
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 31 May 2011 om 21:33:31

 

Review schrijven over hollandsnieuwe

Draag zelf ook je steentje bij en plaats hier jouw ervaring met hollandsnieuwe!

Geef per criteria een punt
Dekking
Klantenservice
Diensten

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet