• Al 15 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!
> > > Ervaringen

Ben ervaringen

Logo Ben
  • Scherpe acties
  • Stel zelf je abonnement samen (sim only)
  • Bij sim only is maandelijks opzegbaar een optie

Beoordeling van Ben
Ben wordt door onze bezoekers beoordeeld met een 4. Dit gemiddelde cijfer is gebaseerd op de dekking, klantenservice en diensten die Ben aanbiedt. Hieronder kun je in de ervaringen lezen wat onze bezoekers van Ben vinden.
Gemiddelde beoordeling
Dekking Dekking Ben
Klantenservice Klantenservice Ben
Diensten Diensten Ben
Gemiddeld Beoordeling Ben

6 ervaringen door onze bezoekers:
De ervaring van M. Helder:
BEN telecom Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken. CHANTAGE!
Beoordeling van M. Helder
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 28 April 2015 om 12:45:34

De ervaring van M. Helder:
BEN telecom Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken. CHANTAGE!
Beoordeling van M. Helder
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 28 April 2015 om 12:44:00

De ervaring van :
ik ben erg ontevreden over ben. heb 6 weken gewacht op nummerbehoud en toen gebeld, toen kreeg ik tehoren dat ik nog een maand mocht wachten. en elke keer als ik bel moet ik eerst een uur wachten voordat er word opgenomen.
Beoordeling van
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 14 April 2015 om 17:05:02

De ervaring van Dees:
Alweer een tijdje abonnee van BEN en altijd wel tevreden geweest. Klantenservice nog niet echt mee te maken gehad maar de dekking is goed en internet (dat is een dienst toch?) altijd snel genoeg, tenzij ik in the middle of nowhere sta natuurlijk. Prima provider en spotgoedkoop! Niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Beoordeling van Dees
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 24 October 2013 om 17:00:51

De ervaring van M van Amersfoort:
Ik ben al jaren lid van Ben zonder enigen problemen, maar toen ging ik switchen van abonnement.

Ik heb altijd een sim only abonnement gehad. Na een aantal jaar was mijn telefoon toe aan vervanging. Ik zag op de website van Ben dat ze een mooie aanbieding hadden van de iphone 4 en omdat ik al jaren te vrede klant van hun was dacht ik; dat is zo gedaan. Alles is anders gegaan als verwacht.

Voor de iphone 4 heb je een micro simkaart nodig, als je al lid van bent van Ben dan hoe je alleen de klantenservice te bellen (woe). Zij vertelde mij dat ik eind van de dag werd afgesloten en dat ik de volgende dag de simkaart zou ontvangen (het afsluiten heeft te maken met het mee nemen van je telefoonnummer).
Ik werd die dag niet afgesloten en de dagen daarna ook niet. Dit vond ik raar. Na een aantal dagen nog steeds niet afgesloten te zijn, heb ik ze nogmaals gebeld (ma). Dit maal zeiden ze dat er een fout melding was geconstateerd en dat ze vergeten waren om dit aan mij te melden en door te zetten naar ICT. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze dit meteen zal doen en het die dag of de dag erna worden verholpen zou zijn. Ook zal ik een knipkaart krijgen om mijn simkaart te kunnen verkleinen (voor de zekerheid). Als ik afgesloten zou worden, dan werd ik op de hoogte gesteld via de mail.
De dagen later (onder tussen een week) nog steeds niks gehoord. Ik weer bellen (woe) (voor de derde keer) om te vragen hoe lang het nog ging duren. Ik had namelijk wel mijn iphone, maar die kon ik niet gebruiken. Dit maal vertelde ze me dat het wel een week kon gaan duren. Ik snapte er niks van.
Ik dus weer wacht, maar de dag erna werd ik afgesloten (do). Alleen had ik geen mail ontvangen terwijl zij dat wel zeiden... Twee dagen erna kreeg ik mijn simkaart (za) en ter gelijken tijd die knipkaart (heel handig). Ik moest het even activeren en dan zal hij het doen. Alleen natuurlijk deed het niet. Ik na twee dagen weer bellen (ma) (er zat een weekend tussen). Dit maal zeiden ze dat er een storing was, maar geen idee wanneer het zal opgelost worden.

Nu bijna twee weken later:
- Twee telefoons (oude/ nieuwe)
- Twee jaar vast aan een contract
- Vier telefoontjes naar de Ben klantenservice (met kosten)
- Al zes dagen ONBEREIKBAAR, maar wel betalen.

M van Amersfoort
Beoordeling van M van Amersfoort
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 27 August 2013 om 22:42:18

De ervaring van Versteeg:
BEN tevreden..
Niet duur en goede dekking..
Overzichtelijke facturen die bij mij altijd nog kloppen..
Klantenservice laat te wensen over..
Je moet lang wachten op een antwoord als je een vraag per email doet aan de klantenservice of je krijgt helemaal geen reactie ?? Is bij veel providers een probleem ze zijn niet zo vlot en weten vaak vrij weinig ..
En dat t 35 cent per gesprek kost vind ik waanzin..
Verder prima en niet duur..
Wel een aanrader..
Je zit er niet aan vast en dat is heel prettig..

Beoordeling van Versteeg
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 18 April 2011 om 12:34:41

 

Review schrijven over Ben

Draag zelf ook je steentje bij en plaats hier jouw ervaring met Ben!

Geef per criteria een punt
Dekking
Klantenservice
Diensten

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet