> > > Ervaringen

KPN ervaringen

Logo KPN
  • Supersnel 4G in heel Nederland
  • Geen kosten buiten je databundel
  • Pas je abonnement aan met extra opties

Beoordeling van KPN
KPN wordt door onze bezoekers beoordeeld met een 7. Dit gemiddelde cijfer is gebaseerd op de dekking, klantenservice en diensten die KPN aanbiedt. Hieronder kun je in de ervaringen lezen wat onze bezoekers van KPN vinden.
Gemiddelde beoordeling
Dekking Dekking KPN
Klantenservice Klantenservice KPN
Diensten Diensten KPN
Gemiddeld Beoordeling KPN

8 ervaringen door onze bezoekers:
De ervaring van johan:
Ik heb het volgende mee gemaakt met kpn. Om te beginnen ben ik al 20 jaar klant bij kpn. Ik heb nooit een schade of claim ingediend. Nu zit ik in een situatie dat ik momenteel aan het solliciteren ben en dus veel moet bellen en gebeld word. Gister avond ging de connector kapot van de oplader (afgebroken) bel ik kpn met deze mededeling en mijn situatie uitgelegd. Ik mag over 30 dagen verlengen, dus had ik de vraag of hun zo klant vriendelijk zouden willen zijn en mee te denken met de klant dat ik 30 dagen eerder kan verlengen. De reactie van kpn was u kunt over 30 dagen verlengen wij hebben geen andere oplossing !! dus zo gaat kpn om met klanten die al 20 jaar trouwe klant zijn en nooit iets gevraagd heeft aan kpn of een schade/claim gemeld. Kpn gaat op zijn strepen staan en laat je als trouwe klant kei hard vallen en in de kou staan. Ik heb toen de vraag gesteld wanneer kan ik opzeggen bij kpn de mede werker gaf me een datum ik werd af geschilderd als negatief persoon en de verbinding werd verbroken !! Als er iemand negatief in dit verhaal is, dan kan KPN het beste zelf maar de hand in eigen boezem steken! KPN is er alleen op uit zovel mogelijk geld van je afhandig te maken en de service is VER te zoeken. Dus diegene die overweegt met kpn in zee te gaan verwacht GEEN klant gerichte oplossingen van dit bedrijf! Ik raad ook iedereen af om met kpn in zee te gaan !
Beoordeling van johan
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 31 March 2016 om 11:28:43

De ervaring van manuel:
In Augustus 2015 door KPN gebeld ivm KPN Compleet. Goed verhaal, aantrekkelijk geprijst, maar gezien eerdere zeer beroerde ervaring met KPN thuis (hadden bij de verkeerde aangesloten, waardoor we opeens helemaal geen telefoon, internet, tv hadden; KPN had het namelijk ook bij Ziggo opgezegd) grote twijfel om dit te doen. Omdat er een nieuwe Iphone kwam toch maar gedaan...SPIJT, SPIJT, SPIJT. KPN maakte een bezorgafspraak. Keurig mail gehad dat de bezorging bevestigt wordt. Die heb ik voor vrijdag 16 oktober gemaakt tussen 12 -3, aflevering op mijn werk. Om half vier moest ik namelijk weg. Het was 3 uur nog geen koerier, ik gebeld, we gaan het uitzoeken, nog een keer gebeld, met KPN, nee, het is een fout van de koerier, en uiteindelijk om 17.55 uur kreeg ik het bericht van de koerier dat het een fout van KPN is. Zij (de koerier) hebben helemaal geen order voor mij ontvangen en er is geen enkel koerier onderweg! Zit ik daar voor niets, afspraken afgezegd en er is niemand onderweg! Weer KPN gebeld, tja, geen idee wat er aan de hand is, belt u aub maandag even terug. Maandag ontvang ik een annulering per e-mail dat de bestelling niet doorgaat. Gebeld met de KPN helpdesk en nu blijkt dat als ik nog wil de bestelling opnieuw moet opgeven!? KPN kan dit niet voor mij doen...Wat raar allemaal. Gevolg is dat mijn oude abonnement nog langer doorlopt (extra kosten). Toch een nieuwe bestelling geplaats. En moet opeens moest ik weer voor de nieuwe bestelling 403,23 Euro betalen. Dat klopt natuurlijk niet, want dat heb ik al eerder gedaan en het bedrag tot op heden nog steeds niet terug ontvangen!!! Sindsdien al 4 keer met de helpdesk gemaild en gebeld. mijn oude contract bij Vodafone blijkt nog steeds niet opgezegd te zijn (bij KPN reageren ze niet op mijn vraag) en het geld ook nog niet terug ontvangen. Waar het op neer komt is dat ik me niet zo moet aanstellen een 25 euro als tegemoetkoming moet accepteren. Inmiddels wel de nieuwe Iphone ontvangen maar zonder KPN abonnement. En straks willen ze zeker ook nog dat het abonnement bij KPN langer doorloopt... ik heb nu de klantenservice geinformeerd dat ik van het abonnement af wil, dat ik de leidinggevende wil spreken en ik ben er helemaal klaar mee. Wordt vervolgd...Advies: leg echt alles goed schriftelijk vast!!! Als je telefonische afspraken hebt gemaakt, direct schrifelijk bevestigen, want vervolgens beweert men ook nog dat het niet zo is.
Beoordeling van manuel
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 7 November 2015 om 18:01:56

De ervaring van ramon:
Inmiddels zit ik alweer een paar jaar bij KPN en nu heb ik sinds een tijdje beschikking over 4G. Ik doe veel muziek streamen en ben regelmatig op pad voor mijn werk en dan is snel internet wel een must. Mijn abonnement is Alles-in-1 Premium waarbij je 4000MB hebt. Vaak gebruik ik mijn telefoon als hotspot voor mijn laptop zodat ik mails kan verwerken en wat dingen op kan zoeken als ik onderweg ben. Dat werkt allemaal als een trein met 4G! Ook prettig dat je onbeperkt kunt bellen en smsen. De prijs is een beetje hoog naar mijn mening maar daar krijg je wel veel voor terug. Daarbij gebruikt mijn vrouw ook KPN en daardoor krijgt zijn iedere maand 10 euro korting op haar abonnement, wat een mooi bijkomstigheid is.
Beoordeling van ramon
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 April 2014 om 15:28:36

De ervaring van vd Waard:
Ik zit al hee lwat jaren bij KPN en ben eigenlijk altijd nog tevreden geweest. Dekking is goed (omgeving Rotterdam) en de klantenservice is doorgaans ook wel goed. Af en toe moet je wel lang wachten en ik ben een keertje niet zo netjes geholpen maar over het algemeen eigenlijk wel tevreden.

Wel vind ik de prijzen van de abbonementen nu wel een beetje hoog maar dat is bij alle providers wel zo volgens mij. Ik blijf nog wel even bij KPN. Waarom weg gaan als je tevreden bent toch?

gr vd Waard
Beoordeling van vd Waard
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 20 September 2013 om 17:00:22

De ervaring van Bart Bijen:
Mijn vrouw heeft laatst een mobiel abbonoment van simyo van KPN aangevraagd. Chip per post geinstalleerd. Even gebeld voor aanmelden en alles werkte.
Mijn vrouw had een abonnement van 3 euro bellen per maand en 5 euro 3G internetten. Ze beld niet veel maar gebruikt veel internet.
Niet meer naar omgekeken totdat zo'n 3 weken geleden plotseling haar telefoon werd geblokkeerd. Ik bellen naar Simyo (KPN) en onvriendelijke mevrouw vertelde me dat de telefoon was geblokkeerd omdat er een uitzonderlijk hoge rekening openstond. Ik begreep er niks van. 8 euro per maand. Dat kan nooit hoog zijn.

Wat blijkt simyo heeft het telefoonnummer buiten de belbundel geknikkerd omdat we nummerbehoud hadden aangevraagd dat niet was toegekend. Daardoor had mijn vrouw in 3 dagen tijd meer dan 100 euro verbruikt. Dus ik al behoorlijk geirriteerd gevraagd waarom ze dit niet hadden gemeld. Het was wel degelijk gemeld via een mail.

Wij zijn net verhuisd, geen internet dus een paar dagen e-mail niet gechecked. Niet eens tijd voorgehad.

Dus ik vroeg meteen. Maar jullie zijn toch een mobiel provider. Waarom niet even een smsje of even bellen.

Met als reactie: we verwachten dat onze klanten dagelijks hun mail checken. Dacht bij mezelf dat als het financieel nadelig voor KPN was geweest of ze dan ook niet hadden gemaild of toch liever even hadden gebeld.

nu 4 weken later is het nog niet opgelost en hebben we proces bij de geschillencomissie ingedient. Niet vanwege de 100 euro maar vanwege de graaierscultuur per KPN. En ik zal dit verhaal goed verspreiden op het internet.

Eigenlijk dom van kpn om snel geld te willen verdienen ipv een relatie opbouwen met klanten.

dus geen simyo en geen kpn nemen.
Beoordeling van Bart Bijen
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 24 February 2013 om 17:08:29

De ervaring van Maxim:
Ik heb een sim only abbo gehad bij KPN, en ik ben erg tevreden over het bereik.
De service heb ik niet veel nodig gehad, maar was verder prima.
De prijzen liggen bij KPN wel hoog, alhoewel ze ook zeker goede aanbiedingen hebben. Dat is dus absoluut iets waar je goed op moet letten.
Beoordeling van Maxim
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 23 December 2009 om 22:55:25

De ervaring van Lisa:
Heel goed netwerk en ik kan alles uit 1 bundel betalen wat ik wel zo prettig vind. Heb altijd goed bereik en geen klachten.
Beoordeling van Lisa
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 25 October 2007 om 16:16:57

De ervaring van Steep:
KPN is een uitstekende provider qua netwerk en abonnementen.

De splitsing tussen de SMS-ende klant (Hi) en de veelbeller en zakelijke klant (KPN Mobiel) maakt dat voor zo'n beetje iedereen wel iets kan vinden bij KPN.

Het houdbare beltegoed bij de KPN Mobiel abonnementen is samen met het feit dat je alles uit de bundel kunt betalen het grootste pluspunt.

Bij Hi zijn dit uiteraard de aantrekkelijke tarieven voor SMS-en.
Beoordeling van Steep
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 17 June 2007 om 16:27:39

 

Review schrijven over KPN

Draag zelf ook je steentje bij en plaats hier jouw ervaring met KPN!

Geef per criteria een punt
Dekking
Klantenservice
Diensten

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet