• Al 12 jaar dé vergelijker van telefoons en abonnementen!

Vodafone ervaringen

Logo Vodafone
  • 4G-toegang bij alle abonnementen
  • Gebruik maken van voordeelopties
  • Onbeperkt bellen, sms'en en internetten

Beoordeling van Vodafone
Vodafone wordt door onze bezoekers beoordeeld met een 5. Dit gemiddelde cijfer is gebaseerd op de dekking, klantenservice en diensten die Vodafone aanbiedt. Hieronder kun je in de ervaringen lezen wat onze bezoekers van Vodafone vinden.
Gemiddelde beoordeling
Dekking Dekking Vodafone
Klantenservice Klantenservice Vodafone
Diensten Diensten Vodafone
Gemiddeld Beoordeling Vodafone

41 ervaringen door onze bezoekers:
De ervaring van Johnny v/d :
Zeggen alles toe met een glimlach, maar doen uiteindelijk niets. Lekker makkelijk om klanten probleem eigenaar te maken van de door Vodafone veroorzaakte problemen. Je wordt continue geadviseerd om aktie te ondernemen. Neem contact op met die en die. Nee los als klantenservice het probleem op. Bel zelf die liegende collega's etc. Concreet een pruts bedrijf met een klantenservice van hetzelfde niveau. Oh we doen zo ons best. Ik zou me als manager kapot schamen voor het grote aantal negatieve ervaringen. Maar ja tegenwoordig is dat natuurlijk van ondergeschikt belang. Iets met graaien....
Beoordeling van Johnny v/d
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 5 February 2017 om 13:12:42

De ervaring van een zeer teleurgestelde klant:
18juli 2016 heb ik een nieuwe bestelling bij Vodafone geplaatst d.w.z. nieuw toestel(omdat ik geen gsm in mijn bezit heb) + nieuwe simkaart/abonnement. Heb dezelfde dag nog €204,24 aanbetaald voor mijn bestelling en alle documenten per mail direct mogen ontvangen + bevestiging per email dat alles gereserveerd is! Op vrijdag 21 Juli 2016 moest ik weer gedotterd worden en hierna nadat ik even online kon komen ben ik het een en ander aan bankzaken gaan regelen en kom ik tot de conclusie dat ik mijn aanbetaling bij Vodafone van mijn bestelling teruggeboekt heb gekregen. Zaterdag 22 juli 2016 heb ik gebeld met gsm van mijn zoontje en een case is naar backoffice doorgezet. Zou een bevestiging toegestuurd krijgen, NIET GEBEURD! Maandag 25 juli 2016 kon ik ze pas hierover bereiken. Probleem systemen was het smoesje en dit moest nog steeds uitgezocht worden MAAR SIMKAART WAS WEL ACTIEF GESTELD!(Ja natuurlijk!) Weer notitie naar backoffice gezet vertelde ze mij en na 5 dagen zou ik bericht over status verkrijgen. Ik zou dit gesprek gelijk een bevestiging toegestuurd krijgen, NIET GEBEURD! Dinsdag 26 juli met support gechat(kan niet bellen, heb geen gsm+simkaart), en is mij verteld dat ik eerst moest annuleren en mijn gsmnummer zou gelijk weer beschikbaar zijn. Chatgesprek per mail bevestigd gekregen! Na chat gelijk weer gebeld. Heb aangegeven dat ik uiterlijk de 5e dag 29 juli 2016 concreet de status van mijn bestelling wilde weten. Als dit niet mogelijk was, dan zou ik de volledige bestelling annuleren want het duurde nu wel heel erg lang en was van mening hun nu wel voldoende ruimte gegeven te hebben om alles uit te zoeken. Hier was ik klaar mee! Ook gevraagd waarom dat ik nog geen bevestiging per mail ontvangen heb, dit was bij niemand duidelijk maar zou alsnog gebeuren, NIET GEBEURD! Vrijdag 29 juli 2016 om 13:00u gebeld, Status was nog altijd niet beschikbaar! Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb dit m.b.v. de telefoon van mijn BUURVROUW(87jr!) met een medewerker bij Vodafone kunnen afhandelen. 45min ben ik met deze Vodafone medewerker aan de lijn geweest! Van beide partijen geen kosten, mijn contract werd naar een €0,- contract omgezet worden en mijn gsmnummer is direct beschikbaar en zou dezelfde dag nog elders geactiveerd worden. Ik kon zonder problemen alvast een nieuwe bestelling elders gaan regelen. Zo gezegd, zo gedaan! Maar ik zou de annulering vanuit Vodafone nog bevestigd krijgen. En raad eens? NIET GEBEURD! Maar dit blijkt pas nadat reeds een nieuwe bestelling geplaatst had en ik erachter gekomen ben nadat ik de zaterdag erop mijn toestel+simkaart via kpn thuisgestuurd gekregen heb en ik erachter kwam dat mijn simkaart nog niet actief gesteld was! NIET TE GELOVEN! Dezelfde dag nog direct met support kunnen chatten(kan niet bellen) en is mij verteld dat deze afdeling niet te bereiken is. De maandag erop moet ik via chat(omdat ik niet kan bellen!) Maandag 01-08-2016 gechat met Vodafone medewerker. Weer het hele verhaal toe moeten lichten en na 01:05:29 uur gecommuniceerd te hebben, komen wij weer tot de conclusie dat ik nu WEER 5 tot 10 dagen af moet wachten eer mijn nummerbehoud vrijgegeven kan worden. Maar dit is dan ook nog de vraag! Ik heb met klem om per mail een bevestiging toestuurt te krijgen. Heb ik gekregen, maar niet een officiële bevestiging van annulering! Dan enkel een bevestiging dat het naar de betreffende afdeling was doorgevoerd en dat ik binnen 5 tot 10 dagen pas een bericht hierover zal verkrijgen. Citaat vanuit Mobiel.nl wat ik per email toegestuurd heb gekregen: ... Wij hebben zojuist contact gezocht met Vodafone om uit te zoeken wat de status van deze case is: Nummerbehoud aanvraag van Vodafone naar KPN is inderdaad goedgekeurd Echter is het pas mogelijk deze 29/08/2016 in te laten gaan (ondanks de beloftes van Vodafone). Annulering is niet goed doorgevoerd in het systeem van Vodafone De afdeling webshop (van Vodafone) moet deze annulering doorvoeren (helaas kon de medewerker die wij aan de lijn hadden dit niet regelen), hiervoor dien je helaas nogmaals contact met hen op te nemen via 0800-0560. Zij moeten de einddatum van het contract terugzetten en ervoor zorgen dat er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht. Zodra je de bevestiging hebt van deze afdeling dat de annulering daadwerkelijk goed verwerkt is, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Wij gaan dan na bij Vodafone dat alles inderdaad goed is doorgevoerd. ... Nu het grootste probleem: Ben bijna 3 weken herstellende na ernstige hartinfarct(4 stents). Sinds 18 juli 2016 kan ik niet meer bellen of gebeld worden! D.w.z. alle betrokken personen en instanties die i.v.m. mijn herstel gebaat zijn, kunnen mij nog altijd niet bereiken en wederzijds! Ik heb geen auto, mag niet eens auto rijden, kan niet meer dan 100mtr lopen, mag niet fietsen, ben hier alleen op dit eiland Zeeuws Vlaanderen! Familie woont 160km verderop in de bewoonde wereld! En nu moet ik nog altijd afwachten eer mijn simkaart/gsmnummer vrijgegeven zal worden. Ik raad VODAFONE absoluut af! Stelletje pesthoofden zijn het, met hun systeem problemen en andere smoesjes. Dit heb ik echt nooit van ze verwacht. Zo behandel je de "nieuwe klanten niet"! Chatmedewerkers nemen de tijd voor je, maar zijn wel erg beperkt met het uitzoeken en zaken regelen. Een beter systeem hebben ze nodig wat wel betrouwbaar is! Hierbij doel ik op: Het systeem binnen de organisatie en de daadwerkelijke computersystemen die bij Vodafone in gebruik zijn! Beloftes nakomen en als er aangegeven wordt per email een bevestiging te sturen, dan moet dit ook binnen 30min gebeurd zijn net als bij andere soortgelijke instanties! En... in die 45min toen dat ik met de Vodafone medewerker aan de telefoon zat, wat heeft die gast in hemelsnaam in deze 45min uitgevoerd omdat er achteraf bleek dat de annulering is foutgelopen??? Of ben ik in deze 45min gewoon keihard voorgelogen??? ****************** Het is nu alweer 08-08-2016 en mijn nummer is nog altijd niet vrijgegeven! ****************** Op donderdag 04-08-2016 heb ik eindelijk per mail een bevestiging van de annulering toegestuurd gekregen. EINDELIJK! Nu wacht ik nog af. Citaat mail: ****************** Beste heer/mevrouw, Heel jammer dat je weggaat. Natuurlijk zien we je liever niet gaan, maar je hebt hier vast je redenen voor. Wat deze ook zijn, laat het ons weten. We horen het graag als we iets aan onze producten, diensten en services kunnen verbeteren. Jouw feedback helpt ons hierbij. Wil je ons hier je mening geven? Dit duurt ongeveer 5 minuten. Natuurlijk gaan we vertrouwelijk met je gegevens om. Ze worden niet doorgespeeld voor commerciële doeleinden. Alvast bedankt! Team Vodafone ****************** En "vandaag" krijg ik weer een email vanuit Vodafone: Citaat mail: ****************** Beste meneer, Goed nieuws: je nummerbehoud is goedgekeurd. We komen het natuurlijk graag bij je brengen. Hier plan je een dag en tijdstip dat voor jou het beste uitkomt: Lukt het niet online of bel je liever even? Onze koerier Dynalogic is bereikbaar op 034-8462801 van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Tot snel, Team Vodafone ****************** Wat bestelling is binnen??? Wat afspraak maken?? Waarvoor afspraak maken??? Hoe wil ik een afspraak maken als ik niet kan bellen??? Ik heb geannuleerd en dit loopt al sinds 18juli 2016 en kan nog altijd niet bellen of gebeld worden sinds het bij Vodafone geannuleerd is! WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND??? WANNEER WORDT MIJN GSMNUMMER NU EINDELIJK EENS VRIJGEGEVEN??? IK KAN NOG ALTIJD NIET BELLEN OF GEBELD WORDEN! WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND???
Beoordeling van een zeer teleurgestelde klant
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 9 August 2016 om 15:47:43

De ervaring van Alex:
Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart. Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon. Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op die dag ging de 2e maand in. Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen. Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest. Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wilde ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd. Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!
Beoordeling van Alex
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 July 2016 om 18:34:45

De ervaring van Maikel Gans:
Vanaf 27-11 -2015 zou mijn nieuwe zakelijke nummer aangesloten worden, tot op heden is dit niet gebeurt en moet alles van mijn kant uit komen. Ik ben zakelijk dankzij vodafone niet meer bereikbaar sinds 27-11, dit aangezien het voor een telefoon provider als vodafone te moeilijk is om een telefoonnummer aan mijn simkaart te koppelen. ik heb al meerdere malen vanuit mijzelf contact op genomen en word hier van het kastje naar de muur gestuurd. bel je een zakelijk nummer word er aangegeven nee u moet dit nummer bellen, daarna moest ik weer een ander nummer bellen etc etc etc. Nadat ze zeven keer hetzelfde BS verhaal hebben gebruikt heb ik het opgegeven. Vervolgens heb ik contact gezocht via de Facebook van vodafone, die zouden het wel even regelen. een paar uur later kreeg ik het bericht dat zei ook niks konden doen en het door hebben gestuurd naar de specialisten. dit was ongeveer 10-12-2015. nu ondanks meerdere contact verzoeken heb ik nog steeds niks gehoord van deze waarde loze provider. het erge van dit alles is dat het een telefoon provider niet een nummer kan koppelen aan mijn simkaart. en een zakelijke kant gewoon kompleet negeert
Beoordeling van Maikel Gans
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 January 2016 om 10:43:31

De ervaring van m.krekelberg:
Mijn ervaring met Vodafone is recent.vodafone maakt de klanten blij met,bellen kost niets, zij nemen de telefoon niet op als er storing is.31oct.2015 hele middag gebeld maar niets als tuut.ik heb het bij gehouden.geen tv maar ook geen internet en het hele weekend ook niet.SCHANDALIG.Wat wordt daar tegen gedaan,niets natuurlijk, als de klant moet betalen,anders direct een aanmaning. inmiddels 4-1-16 geworden en heb eindelijk internet maar tv is er niet bij. ben benieuwd wat dat wordt.Wanneer de telefoon bij Vodafone gaat werken.Kennelijk zijn die nog aan het feesten. voor mijn ervaring geef ik een dikke 0
Beoordeling van m.krekelberg
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 4 January 2016 om 17:20:21

De ervaring van sofie ve:
na het lezen van al deze negatieve ervaringen, hierbij iets om over na te denken. als alles goed gaat hoor je mensen niet, alleen als er problemen zijn gaan ze klagen op het internet. ik ben al 10 jaar klant bij Vodafone, natuurlijk ervaar ik ook heel af en toe wel eens dat de dekking op bepaalde plaatsen minder is, maar voor de rest ben ik altijd netjes geholpen, wat voor probleem ik ook had. wat veel mensen vergeten is dat aan de andere kant van de lijn ook mensen zitten die hun werk doen. wanneer zou jij meer je best doen, voor iemand die tegen je aan het schreeuwen is terwijl jij persoonlijk niets hebt gedaan of iemand die het probleem rustig uitlegt en vraagt om er samen uit te komen? ja,het kan soms wat langer duren om iemand aan de lijn te krijgen maar probeer maar eens een ander bedrijf van dat formaat binnen 10 sec aan de lijn te krijgen. conclusie: des te meer klanten des te meer kans dat mensen gaan zeuren over je op internet. vodafone is voor mij altijd een goede provider geweest. al die problemen die hier onder zijn omschreven,heb ik niet meegemaakt.
Beoordeling van sofie ve
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 8 October 2015 om 00:12:17

De ervaring van Erik Philippus:
Vodafone klantenservice is om te huilen. Steken meer energie in het aan het lijntje houden van trouwe klanten, inplaats van het oplossen van problemen. Fouten in hun organisatie worden afgewenteld op klanten. Ik krijg aanmaningen om een factuur te betalen voor een toestel dat ik 3 maanden geleden aantoonbaar heb geretourneerd. Ik ervaar het als chantage dat nu wordt gedreigd met blokkade van mijn toestel dat ik ook zakelijk gebruik. Zeer onprofessionele organisatie, informatie wordt niet gedeeld, en is niet beschikbaar, afdelingen werken langs elkaar heen, beloftes worden niet nagekomen.
Beoordeling van Erik Philippus
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 6 October 2015 om 20:59:25

De ervaring van Gerda de Graaf:
Ik heb vele producten afgenomen van Vodafone, maar het heeft altijd veel problemen met zich meegenomen. Dagen en soms weken bezig geweest met het oplossen van problemen met Vodafone, zowel abonnementen als prepaid. Alle activiteiten hebben mij veel geld gekost terwijl Vodafone niet bij machte is de Eigen problemen op te lossen. Ik kan alleen maar zeggen dat als u in zee gaat met Vodafone uw leven wel een heel negatieve tendens zal krijgen met Vodafone. Ik heb het gevoel dat het bedrijf op corruptie teert en dat de echte aandeelhouders geen weet hebben van dit bedrijf. Advies ga nooit in zee met Vodafone, je kunt nog beter een slecht bereik hebben dan met de ellende van Vodafone te maken krijgen. Gr Gerda de Graaf
Beoordeling van Gerda de Graaf
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 23 August 2015 om 21:03:18

De ervaring van Jan:
Veel belonend en weinig daden. Bereik slecht en zouden mij een extender sturen voor in de huiskamer. Nooit gezien en ben nog 1 jaar gebruiker en dan nooit weer. Het gaat alleen om het afsluiten en dan ben je weer binnen en de service nadien is bagger. Club van niks. Te groot, te log, te onpersoonlijk, niet zakelijk. Ach heel veel slecht dus.
Beoordeling van Jan
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 21 August 2015 om 18:32:35

De ervaring van Joost:
Zeer slechte en amateuristische organisatie Medewerkers weten nauwelijks van elkaar waar ze mee bezig zijn, wanorde dus A-Commercieel, waardeloze bereikbaarheid klantenservice,van kastje naar de muur gestuurd worden Ze schrijven gewoon geld af terwijl er geen abonnement loopt bij hun en zie het dan maar eens terug te krijgen Ratten zijn het, ongedierte dat bestreden dient te worden
Beoordeling van Joost
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 27 July 2015 om 12:33:02

De ervaring van Oscar de Vos:
Zeer slechte klantenservice, op 3 juni een nieuwe telefoon besteld welke op een verkeerd adres werd aangeboden. telefoon is terug gestuurd naar Dynalogic waar deze al sinds 5 juni ligt. Nu zegt de vodafone niks te kunnen doen aangezien de telefoon eerst op retour moet worden gezet, iets wat blijkbaar bijna een maand duurt. Bij elke keer informeren moet ik het verhaal weer opnieuw doen en krijg ik steeds verschillende "oplossingen". Maar uiteindelijk is het allemaal Bullshit en gebeurd er niks! Ondertussen loopt me vernieuwde abbo wel al zondar dat me telefoon in het bezit is.
Beoordeling van Oscar de Vos
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 25 June 2015 om 13:10:24

De ervaring van GritjeV:
Op 3 maart verlenging abonnement gedaan. Op 9 maart verkeerde bestelling gekregen. Om 13 april terugboeking bestelling. Op 23 april bevestiging van herlevering order ontvangen. Vandaag 12 mei, 10 weken na de bestelling nog GEEN toestel ontvangen van Vodafone. Ik vermeld er wel bij dat ik met alle afdelingen inmiddels heb gesproken, afdeling verkoop, status order, postnl dynalogic etc etc de klantenservice is ver te zoeken, slechte service, slechte en verkeerde antwoorden.Ik ben vaak lang in de wacht gezet, er is zelf een keer opgehangen, heb mijn verhaal keer op keer moeten doen, krijg keer op keer verschillende antwoord : smoezen zoals, verkeerd in systeem, nieuw systeem, delivered in systeem, moet naar de administatie, backoffice, ik verbind u door,nog even geduld, waardeloos. Ook gemaild niets helpt. Vodafone moet vooral de klantenservice vernieuwen, en de mensen opnieuw opleiden, zodat ze tevreden klanten houden, en klachtenafhandeling GOED doen!
Beoordeling van GritjeV
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 12 May 2015 om 20:23:06

De ervaring van Peter:
Ben reeds 16 jaar abonnee bij vodafone. in februari werd ik gebeld met verzoek te verlengen alleen het abonnement dat ik had bestond niet meer. maar ze hadden gezien dat ik nooit boven 150 minuten uitkwam dus kon ik een ander abonnement pakken. ben toch maar zelf gaan uitzoeken en ontdekte dat ik wel degelijk rond die 150 of er over kwam. heb binnen 14 dagen gebeld om het abonnement te annuleren en verzocht om een ander abonnement wat binnen een week geregeld zou zijn. binnen 1 week inderdaad bericht dat het niet gewenste abo geactiveerd was! weer bellen, al met al intussen 2 uren in de wacht gehangen, om te horen dat ze het in orde maken. 5 dagen later sms, u 150 minuten zijn op. nog een keer gebeld maar na uur in de wacht heb ik het opgegeven. slecht, zeer slecht vodafone. intussen 2 maanden verder en natuurlijk weer over de 150 minuten heen. wachttijden bij chat, telefoon. klacht per mail ingediend 2 dagen geleden. die gasten nemen de consument niet serieus. ik vertrek zo snel mogelijk.
Beoordeling van Peter
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 23 April 2015 om 14:34:59

De ervaring van SDB:
Normaal word altijd op een vaste datum mijn rekening voor mijn abo afgeschreven, enige dagen van te voren kan ik normaal in de My Vodafone app zien hoeveel de rekening bedraagt en wanneer die uiterlijk word afgeschreven, Nu zijn we al een aantal dagen over de afschrijfdatum en nog steeds zie ik ook niet in de My Vodafone App óf op de site hoeveel mijn rekening gaat bedragen en ook niet wanneer die word afgeschreven, bellen heeft geen zin want dan krijg je te horen dat je dat op de site of in je app zelf kunt zien :S SLECHT!
Beoordeling van SDB
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 18 April 2015 om 16:20:14

De ervaring van Dominique:
Ook ik heb helaas een negatieve review over vodafone. Ik ben erg honkvast en ben daarom 12 jaar bij vodafone gebleven. Na het overstappen naar hybride, was ook bij mij de maat vol. 3 maanden aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd worden. en alle extra gemaakte kosten in de tussentijd kan je naar fluiten zeggen ze. Wat een slechte organisatie ben je dan!
Beoordeling van Dominique
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 5 April 2015 om 22:30:18

De ervaring van Melissa:
Vodafone is een verschrikkelijke provider nooit heen gaan!!!! Er is tegen mij in de winkel gezegd dat ik 3 maand van te voren kon op zeggen (mijn abbonement) dus dat heb ik gedaan en nu is die 3 maand dus van mijn rekening afgeschreven wat een geld jatters er is nooit tegen mij gezegd dat ik dan nog geld moet betalen tot mijn abbo is afgelopen en dus ben ik naar de winkel gegaan en ze waren helemaal niet vriendelijk en ze wouden ook niet helpen want dit is je eigen fout , nou geen eigen fout hun hadden duidelijker moeten zijn stelletje mierenneukers. Nooit bij vodafone gaan ze luizen je er gewoon in
Beoordeling van Melissa
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 17 March 2015 om 16:04:44

De ervaring van Mark picavet:
Nu 5 jaar klant bij Vodafone. Vreselijke maar dan ook echt een verschrikkelijke klantenservice. Ze blijven je maar doorverbinden zodat je na 45 minuten nog met niemand heb gesproken. Ik betaal me helemaal suf per maand en krijg er niks voor terug. (500 mb die ik er zo doorheen heb terwijl ik altijd op de wifi zit) Ik betaal daar wel 40 euro voor. Ik wil abbonoment omzetten naar meer mb's. Hiervoor weer 30 minuten aan de lijn en deze mevrouw verteld me dat ik beter morgen terug kan bellen, alweer. Ik heb een contract tot oktober en daarna kom ik ook nooit meer terug!!
Beoordeling van Mark picavet
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 24 February 2015 om 17:33:51

De ervaring van schaap :
Super slechte service!! Kreeg een verkoper aan de deur die mij binnen 7 dagen een mail zou sturen waarin ik zou kunnen bevestigen. Mail nooit gehad 14 dagen bedenktijd verstreken. Nu 360 betalen als afkoopsom. Echt een slecht bedrijf.
Beoordeling van schaap
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 2 February 2015 om 13:35:17

De ervaring van Denbosch:
Vodafone is echt een waardeloze provider kan over vodafone een boek met klachten schrijven dure rekening personeel wat liegt in hun voordeel enz enz
Beoordeling van Denbosch
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 25 January 2015 om 15:08:56

De ervaring van Bob van Dijk:
Vodafone is een legaal operationele criminele organisatie. Via de website weet vodafone u op alle mogelijkheden te bespelen. Bij problemen manipuleren ze de financile problemen, om het u af handig te maken (natuurlijk is dit niet te traceren, tenslotte bediend vodafone de knoppen.). JA want u moet bellen en bellen en bellen om uw problemen opgelost te krijgen en dat kost geld. Vodafone heeft in het verleden 100 miljoenen aan de formule 1 gegeven, en vergeet niet dat mag u betalen. Het is voor veel mensen duidelijk, deelname aan een criminele organisatie mag niet ook als ze doen voorkomen dat ze legaal zijn. Zoek een andere provider, het bespaart u een bak met ellende en zeker is u houdt aan de eind van de rit geld over. Een maand geleden bereikte vodafone wederom het NOS journaal ivm de enorm slechte service en kwaliteit van de producten en diensten. STOP HET STEUNEN VAN EEN CRIMINELE ORGANISATIE!
Beoordeling van Bob van Dijk
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 24 January 2015 om 15:46:46

De ervaring van Vince:
Bij mij betreft het een zakelijk abonnement. Ze maken het zo, zodat het lijkt alsof je opgezegd hebt, en vervolgens krijg je een nieuwe abonnement aangesmeerd. Drie maanden later ga je ervan uit dat het betreffende abonnement afgelopen is, maar nee, je hebt toen gebeld voor een nieuwe aanbieding, niet voor het opzeggen... werkelijk een waardeloze klantenservice, bovendien heb ik nooit bereik in gebouwen van staal of dik beton.
Beoordeling van Vince
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 12 December 2014 om 16:43:35

De ervaring van jess:
Zeer slechte service en te hoge rekeningen die ze zelf niet kunnen verklaren! Nooit aan beginnen!! En besluit je toch voor vodafone te kiezen ik heb nog 2 red abonnementen lopen die je mag hebben je krijg geld toe ;)
Beoordeling van jess
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 19 October 2014 om 08:02:49

De ervaring van stephanie de ronde:
Ik had mijn abonnement in september afgesloten . Nouja in bestelling staan. De telefoon die ik wilde hadden ze niet meer. Deze was besteld. Na geen reactie te hebben gehad in 2 maanden ben ik naar een andere winkel gegaan om te vragen pf hun hem hadden. En ja hor. Hij pakt hem zo uit het magazijn. Kleine moeite om even de telefoon naar de andere winkel te sturen. Nu was ik daar dus met mijn nieuw toestel en kon dus verder het abonnement afsluiten. Was het allemaal weer veranderd! Fijn dat er even contact opgenomen werd. Maar goed. Ik had mijn telefoon in november ipv september. In april kreeg ik klachten met flikkerend scherm, slechte batterij en hij viel uit. Nee hor. Daar lreeg ik geen garantie op want dat is binnen een half jaar! Ik had mijn telefoon later dus vind het niet eerlijk dat ik niet gehilpen werd. Nu moet ik dus nog anderhalf jaar met deze telefoon waar ik niets mee kan.
Beoordeling van stephanie de ronde
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 21 August 2014 om 20:53:50

De ervaring van Koen:
Ik had eerst een prepaid toestel bij Vodafone gekocht. 31 juli moest ik overstapen naar tele 2 omdat ze bij Vodafone geen goede studentenpaketten hebben. toen ik simkaart tele 2 in mijn mobiel deed moest ik een ontgrendelingscode aanvragen bij Vodafone. na 4 keer bellen met 4 verschillende personen kreeg ik eindelijk een persoon die mij echt goed hielp en uiteindelijk mij de goede ontgrendelingscode had gegeven via de site. Waardeloze klantenservice dus. ben blij dat ik overgestapt ben naar Vodafone.
Beoordeling van Koen
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 21 August 2014 om 18:17:46

De ervaring van van belkom:
Ik ben al jaren klant bij Vodafone. In eerste instantie altijd Prepaid kaartje gehad en dat ging in vergelijking goed, ondanks vaak geen bereik, tot dat ik mijn prepaid omzette in een abonnement. Ik had een telefoon besteld die binnen 14 dagen binnen zou zijn. Na de 15de dag ging ik bellen waar mijn telefoon bleef. Ze zeiden dat hij uitverkocht was. Dit was totaal niet vermeld bij de site. De dag later stond er nog steeds niet op de site dat telefoon tijdelijk niet leverbaar was. Na totaal 21 dagen kreeg ik mijn telefoon binnen. Toen ik mijn telefoon wou aansluiten om er mee te bellen, smsen en internetten bleek mijn telefoon helemaal niks te doen. Hierdoor heb ik helaas weer contact op moeten nemen met de Vodafone en ze gaven aan dat mijn abonnement pas twee weken later in ging. Dit was ook totaal niet vermeld. Na een tijd eindelijk gebruik te maken van mijn telefoon ging het een gehele tijd goed. Ik had 500 mb internet waar ik nooit overheen ging. Ik had altijd 250 mb over. Tot ongeveer 10 maanden later ik ineens keek op My Vodafone en daar stond dat ik 80 euro over mijn mbs heen zat. Dit was totaal verbazend, want ik had niks extra's gedaan geen filmpjes gekeken of internet radio aangezet. Hierdoor stuurde ik gelijk een berichtje naar de 24/7 crew op facebook. Deze reageerde niet. De volgende dag belde ik met de Vodafone en dit konden ze niet verklaren en reageerde alleen verdedigend om de situatie. De 24/7 crew heeft pas twee dagen later gereageerd. Door de situatie dat ik zonder weten ineens over de mbs zat heb ik elke keer mijn mobiele data uitgezet en op de wifi gezeten. uit angst dat ik ineens weer een onterechte hoge telefoon rekening kreeg. Op een duur keek ik weer op mijn Vodafone en zag ik dat mijn rekening was verhoogd. Hier schrok ik natuurlijk weer van. Ik had in die maand geen internet gebruikt en geen betaalde nummers gebeld. Hierdoor heb ik helaas weer contact moeten opnemen met de Vodafone. De gaven aan dat door de inflatie de prijzen zijn verhoogd. Hierdoor was ik verbijsterd, omdat ik een contract heb getekend van een bepaald bedrag voor een bepaalde tijd. De Vodafone reageerde hier niet op en gaf alleen een uitleg wat inflatie was, dus totaal geen antwoord. Hierdoor werd ik nog scherper en ging ik dagelijks mijn tegoed bekijken. Op een duur had ik internet nodig en dacht; ik heb nog 500 mbs over dus kan ik wel even een kwartiertje mijn mobiele data aanzetten. Dit alleen voor klein gebruik zoals informatie opzoeken op google. Geen groot gebruik zoals internetradio. Na het kwartiertje heb ik gelijk mijn mobiele data uit gezet en toen ik weer wifi had gekeken hoe veel mbs er afgingen van 15 minuten op google kijken, terwijl al mijn apps uit stonden. Hier bleek 100 mbs van af te zijn! Iets wat onmogelijk kan. Door alle onprettige verrassingen kijk ik elke dag op de my vodafone app naar mijn gebruik. Echter is het zo dat het de helft van de tijd de app niet werkt, waardoor er totaal geen inzicht is op je gebruik. Door al mijn slechte ervaringen heb ik aangegeven het abonnement bij Vodafone niet te verlengen. Mijn abonnement loopt half augustus af. Vandaag wou ik 2 minuten op internet kijken, daardoor zette ik mijn mobiele data aan en er was totaal geen bereik. Terwijl mijn man wel bereik had mijn zijn telefoon. Ik raad daarom niemand aan om Vodafone als provider te nemen.
Beoordeling van van belkom
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 28 July 2014 om 15:49:14

De ervaring van Femke:
Altijd klant geweest. In januari mijn abonnement verlengt. Er is mij toegezegt een oplaaddock te krijgen bij de Sony z1. Staat ook op de site.Helaas 5 maanden lang van het kastje naar de muur gestuurd.allemaal beloftes en toezegging, steeds doorverbonden worden, Min. 15 min. Per keer aan de telefoon. Helaas nog niks binnen. Vraag mij af wie wel zijn oplaaddock gekregen heeft?
Beoordeling van Femke
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 28 May 2014 om 15:20:30

De ervaring van Femke:
Altijd klant geweest. In januari mijn abonnement verlengt. Er is mij toegezegt een oplaaddock te krijgen bij de Sony z1. Staat ook op de site.Helaas 5 maanden lang van het kastje naar de muur gestuurd.allemaal beloftes en toezegging, steeds doorverbonden worden, Min. 15 min. Per keer aan de telefoon. Helaas nog niks binnen. Vraag mij af wie wel zijn oplaaddock gekregen heeft?
Beoordeling van Femke
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 28 May 2014 om 15:19:49

De ervaring van Sayed:
In de trein wel eens slecht bereik (traject Den Bosch - Amsterdam) en op het station ook wel eens slecht bereik maar buiten dat eigenlijk best tevreden. Laatst nog gebeld met de klantenservice om wat te vragen over 4G (heb ik het nou wel of niet?) en ook prima geholpen. Ik heb 4G, maar nog niet in de regio's waar ik het meeste ben. Jammer maar helaas! Trouwens wel heel erg chill dat ik gewoon onbepekrt kan bellen (RED abonnement) en echt heel veel internet kan gebruiken.
Beoordeling van Sayed
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 10 December 2013 om 16:59:49

De ervaring van Robin S:
Beoordeling van Robin S
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 14 October 2013 om 21:25:17

De ervaring van inge:
Dramatisch is het bereik!
In 20% van de gevallen kan ik Facebook niet openen. Dat was juist de reden om over te stappen. Ik woon gewoon in Den Haag.
Zelfs het laagste abonnement van t-mobile was beter. Omdat dit ook nog ruim 15,- goedkoper was spijt als haren op mijn hoofd.
Beoordeling van inge
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 18 December 2012 om 01:50:33

De ervaring van sander:
ik had een tijd geleden abbonoment van vodafone alleen maar problemen sluiten je af terwijl je betaald hebt op laast stuurden ze een rekening van 379,75 voor dataverkeer terwijl ik het nooit heb gebruikt en ook nog een rekening sturen van 55,75 voor maand april terwijl die toen kapot was al 2 maanden,ik heb klanten service gebeld 3 uren niet bereikbaar eindelikjk iemand te pakken gekregen heel asociale medewerkers blafen je af en hun zin geld nooit meer vodafone geen abbonoment en ook geen prepaid van hun op lichters heb een klacht bij ze ingediend nog niks gehoord terwijl wel beloofd werd asos
Beoordeling van sander
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 31 October 2012 om 15:04:05

De ervaring van John85:
Begin deze maand is mijn Vodafone Smart 150 abonnement ingegaan en heb ik mijn Xperia S binnengekregen. Het internet is super snel, de klantenservice is goed (ik werd netjes geholpen tijdens de grote storing) en ik heb eigenlijk overal wel bereik (ik woon in de omgeving van Zwolle). Het abonement heb ik besteld bij gsmwijzer en daar is alles netjes afgehandeld.Ik kom trouwens van KPN en Vodafone is echt een stuk goedkoper! Niks dan lof dus :)
Beoordeling van John85
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 19 April 2012 om 16:47:37

De ervaring van Bart en Leonie:
Zo nu ik,Ben vanaf 2001 klant van Fodafone en spreek alle berichten op deze site niet tegen.Ben heel tevreden over Vodafone.
Beoordeling van Bart en Leonie
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 8 October 2011 om 20:01:05

De ervaring van KAM:
Ben al meer dan 8 jaar Voda klant. Nooit problemen. Soms wel met toestellen, maar nooit met de service.

Een bekende van me is vorig jaar overgestapt van Voda naar KPN. Af en toe krijgt hij nu rekeningen van bijna 150 euro omdat hij buiten de bundel belt. Dat deed hij bij Voda ook wel eens, maar daar kwam hij nooit boven de 100 euro uit. Dus snel terug naar Voda zou ik zeggen. Je betaalt gewoonlijk iets meer, maar niet wanneer je buiten je bundel belt.

Heb nooit klachten over het bereik ook en inderdaad MyVodafone is super handig. Online je verbruik controleren en je facturen in pdf.
Beoordeling van KAM
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 19 November 2009 om 20:43:23

De ervaring van Mir:
Overal heb ik bereik met Vodafone en dat is al jaren zo. Ook een tip vind ik de Vodafone Blox, vooral die sms blox vind ik een aanrader. Wel vind ik dat de klantenservice soms wat meer initiatief mag tonen, ze zijn wel goed bereikbaar maar kunnen soms niet alles oplossen of weten het antwoord niet zo snel.
Beoordeling van Mir
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 October 2007 om 16:08:02

De ervaring van Super Suus:
Niks te klagen! Hele fijne provider, ze zijn net iets prijziger dan bijvoorbeeld debitel maar dat betaald zich dubbel en dwars uit in de kwaliteit. Ik zou niet anders willen!
Beoordeling van Super Suus
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 11 September 2007 om 20:16:46

De ervaring van Cees van den Akker:
Fijne provider, altijd bereikbaar en de Blox vind ik ook een uitkomst. Heb helaas geen ervaring met andere providers dus kan niet zo goed vergelijken maar Vodafone is wat mij betreft goed al maak ik alleen gebruik van bellen en smsen (dus geen internet enzo)
Beoordeling van Cees van den Akker
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 22 August 2007 om 00:11:37

De ervaring van Niels:
Wat betreft de dekking van Vodafone heb ik eigenlijk geen klachten. De enkele keer dat ik geen bereik had, kwam het enige licht wat zichtbaar was van de sterren en mijn telefoon. Zonder klachten krijg je natuurlijk weinig met de klantenservice te maken, maar met de service in het algemeen is weinig mis denk ik zo.
Vodafone Passport vind ik een goede dienst, gebeld worden in het buitenland scheelt zo veel knaken (99 ct, ongeacht lengte van gesprek). My Vodafone verdient ook een pluim, digitale rekeningen zijn handig (PDF-formaat) n de verbruikte minuten zijn zo ieder moment te checken. Internetten via m'n telefoon schijnt mogelijk te zijn (UMTS-toestel), maar hoe en wat allemaal mag Vodafone iets meer aan me duidelijk maken.
Beoordeling van Niels
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 20 July 2007 om 20:45:59

De ervaring van Erik:
Over de dekking van Vodafone ben ik zeer tevreden. Op die spaarzame momenten dat je in the middle of nowhere geen bereik hebt. Binnen nu en drie maanden mag ik weer gaan verlengen,heb echter nog niets van vodafone gehoord. En heb daarmee niet het idee dat ze met me meedenken...T-Mobile (en oeeiii Ben) gaan daar toch heel anders mee om. Verder heb ik in de 2 jaar dat ik Vodafone heb nog nooit gebruik gemaakt van hun digitale netwerk. De voordelen zijn me niet duidelijk en het 'hoe' al helemaal niet. Had het graag gewild maar de aansluiting uitleggen of aanbieden is er nooit bij geweest. Daar zit overigens bij alle providers de verbetering.
Beoordeling van Erik
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 16 July 2007 om 15:43:46

De ervaring van Stefan:
Ik ben alweer een jaar klant bij Vodafone. De dekking is zeer goed te noemen, nooit last van gaten. Ook de klantenservice is vriendelijk en goed bereikbaar maar de vervolgacties die ze doen zijn minder goed. Daarom sluit ik ieder jaar gewoon een nieuw abonnement af (meestal bij Vodafone). De diensten die ze bieden zoals de Blox zijn ook zeer handig. Kortom Vodafone is zeker een aanrader
Beoordeling van Stefan
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 13 June 2007 om 15:55:25

De ervaring van Emiel:
Over Vodafone heb ik eigenlijk geen klachten. Over is het bereik eigenlijk goed.

De diensten zijn ook aan te raden, vooral voor mensen die veel sms'en is Vodafone Blox onbeperkt sms een aanrader. Je kunt dan voor 10 euro per maand onbeperkt sms'en. (max 1000 in de maand) dit kun je activeren door te bellen naar de klantenservice.
Beoordeling van Emiel
Dekking Dekking
Klantenservice Klantenservice
Diensten Diensten
Gemiddeld Beoordeling

Geplaatst op 5 June 2007 om 18:20:27

 

Review schrijven over Vodafone

Draag zelf ook je steentje bij en plaats hier jouw ervaring met Vodafone!

Geef per criteria een punt
Dekking
Klantenservice
Diensten

Beschrijf hier jouw ervaring


Naam
E-mailadres

(wordt niet getoond)

Vul de letters in



Waarom wordt deze melding getoond?
Bestel je een telefoon met abonnement, dan bestaan je maandlasten uit twee delen: de toestelbundel en het abonnement. Als het totaalbedrag van de toestelbundel (contractduur x toestelbundel) hoger is dan 250 euro, dan is er sprake van een telefoonkrediet. De provider zal in dat geval beoordelen of je de maandlasten kunt dragen en het krediet wordt geregistreerd bij het BKR.

Wil je geen BKR-registratie, kies dan in de filters voor 'Geen BKR'. We zorgen er dan voor dat het telefoonkrediet onder de 250 euro blijft. In kosten scheelt dit niets of vrijwel niets: de eenmalige bijbetaling kan wat hoger zijn, maar de maandlasten zijn dan juist lager. Meer over het telefoonkrediet