HTC reageert op One (M8)-problemen – Vervolg

In het vorige bericht betreffende de HTC One (M8)-problemen waren er nog een aantal vragen waar we geen antwoord op hadden, maar inmiddels zijn we een paar mails met de support van HTC verder en weten we voor nu voldoende.

HTC lost cameralens-probleem van de HTC One (M8) kosteloos op

HTCHTC blijft de kaken stijf op elkaar houden wat betreft het probleem en momenteel erkennen noch ontkennen ze het probleem. Nu is dat niet zo’n probleem aangezien het probleem wel gewoon onder garantie verholpen wordt, maar iets meer openheid over de gang van zaken is niet zo verkeerd.

Maar om maar even met de deur in huis te vallen is hier de mail die wij ontvingen van HTC:

Als er sporen zijn van valschade, stootschade en de camera is beschadigd, dan is de kans groot dat er sprake is van gebruikersschade en zal de klant een prijsopgave ontvangen.
Als er geen sporen zijn van gebruikersschade en het toestel ziet er netjes uit, maar heeft enkel een beschadigde camera dan zal het toestel onder garantie gemaakt worden.De gebruikers kunnen ons bellen, mailen of ze kunnen contact opnemen via de online chat.

Met andere woorden: wanneer alleen je cameralens krasjes of andere beschadigingen vertoont terwijl de rest van je toestel er prima uit ziet, dan wordt het toestel gewoon onder garantie gerepareerd.

Dus mocht je een beschadigde cameralens hebben op je HTC One (M8) terwijl de rest van je toestel niet beschadigd is, neem dan contact op met HTC. Zij zullen dan kosteloos je toestel repareren zodat jij weer naar hartenlust foto’s kunt maken!

Bellen naar HTC: 070 770 3886. Ze zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00.
Live chatten met de klantenservice van HTC kan hier.
De klantenservice van HTC een mail sturen kan hier.


Tags: , , , ,